Muziek voor Liv en Rev

Liv is 9, heeft een ongeneeslijke vorm van kanker en haar lieve ouders willen haar laatste periode hier zo fijn mogelijk maken. (En dat doen ze ontzettend goed)
Op school hield Liv altijd heel erg van muziekles en in het ziekenhuis beleefde ze veel plezier aan het maken van muziek maken in de muziekkamer.

Dit weekend kregen we een spoedwens, of we konden regelen dat er zo snel mogelijk muziek gespeeld kon worden bij dit gezin thuis.
Natuurlijk wilden we dat en hebben alles op alles gezet om dit op korte termijn mogelijk te maken. Snel een muzikant gezocht die dit goed zou kunnen en een van onze vrijwilligers is meteen in de auto gestapt richting Eindhoven, om een handpan te kopen, omdat Liv daar graag op speelt.

Vanochtend gingen muzikant Kasper Nova en Ellen samen naar Brabant, met een eigen NGNG gitaar voor broertje Rev van 6 en een ‘magische’ handpan voor Liv, die ook nog eens licht geeft in het donker.
Kasper heeft de lievelingsliedjes van Liv en Rev gespeeld en het was heel mooi om te zien hoe Liv ontspande van de muziek.
Omdat Liv ‘Europapa’ zo gaaf vindt, had Tim Haars (die meewerkte aan dit nummer) een speciale videoboodschap ingesproken, om broer en zus veel plezier te wensen met hun eigen mini-concert.

Toen Liv moest rusten hebben we Rev apart genomen om zijn gitaar te geven en even alleen met Kasper samen muziek te maken.
Hij leerde hem een aantal akkoorden zodat hij mee kon spelen en we hebben Rev uiteraard aangeboden, dat als hij het heel leuk vindt, we ook nog gitaarlessen voor hem gaan regelen.
(Rev, we komen over een tijdje naar je luisteren hoor, want je hebt echt talent!)

Er zijn meer foto’s en video’s gemaakt, maar gezien de situatie, gaan we die enkel met het gezin delen.

Lieve familie, we wensen jullie alle kracht van de wereld en hopen dat de muziek, heel even, voor een lichtpuntje heeft gezorgd.

Steun je onze wensen?
Heel fijn, dank je wel!