Nova (11) naar Chef’Special!

Ik ben Lesley, 44 jaar, en twee jaar geleden kreeg mijn jongste dochter Nova, na een periode van allerlei heftige en niet te verklaren klachten, met 9 jaar oud de diagnose acute leukemie. Op dat moment stap je als ziek kind en als gezin onmiddellijk in een niet te stoppen en niet te omschrijven achtbaan. Een achtbaan, die naast alle hectiek, tegelijkertijd het uithoudingsvermogen van een marathon van je gaat vragen.

Nu is muziek altijd al een belangrijke eerste levensbehoefte voor ons geweest.
Maar in de afgelopen twee jaar hebben muziek en songteksten nog meer waarde en betekenis gekregen.
Mijn oudste dochter is in die periode zelf muziek gaan schrijven en Nova kon zich verliezen en vinden in haar muziek en in de muziek van anderen.

De liedjes van Chef’Special hebben een speciale rol van betekenis gespeeld tijdens het ziekteproces.
Daar waar Nova in de beginfase van haar ziekte herkenning vond in de tekst van het liedje ‘Afraid of the Dark’ (I’m still afraid of the dark. Even though there’s a sky full of stars. I don’t know where I’m going, but I’m on the run. Can you leave a litte light on?) werd later de tekst van het liedje ‘Speed of Light’ van waarde voor haar (I got real tears running down my face. I got real fears waiting to be faced. But I’m still here. It’s another day. And I’m still here…)

Na een intens behandeltraject mag Nova, zoals het er nu uitziet, haar behandeling eind juni dit jaar gaan afronden! Dus de nieuwe single ‘Fly like me’, waarbij je het leven en jezelf als mens mag vieren had op geen toepasselijker moment uitgebracht kunnen worden!

En met nu, als kers op de taart, het mogen bijwonen van een concert van Chefs’Special in Paradiso! Dank Chefs’Special, No Guts No Glory en Paradiso voor het mogelijk maken van deze ervaring!

Heel erg graag gedaan!
Aankomend weekend mag Nova, samen met haar hele gezin, naar het concert van Chef’Special in Paradiso.
Ze mag gebruik maken van een aparte ingang bij Paradiso en dan krijgen ze een mooi plekje op het balkon, zodat het zo prikkelarm als mogelijk voor haar is.
Veel plezier lieve Nova!

Wil jij ons steunen, zodat we muzikale wensen uit kunnen laten blijven komen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.