Ella en Anniek naar John Mayer

In februari 2022 gingen we als gezin een moeilijke tijd tegemoet toen ik de diagnose acute leukemie kreeg.
Gezien het weinige fysieke contact dat we in die tijd mochten hebben, zijn mijn broer en mijn twee zussen toen begonnen met het samenstellen van een Spotify playlist die ik tijdens moeilijke momenten in mijn opnames zou kunnen beluisteren. Een artiest die favoriet is en die mij veel kracht heeft gegeven, is John Mayer.
Met John Mayer in mijn oren wist ik alle nare behandelingen door te komen.

We waren dolblij dat we kaarten hebben kunnen krijgen voor John Mayer, omdat het eigenlijk al mijn hele leven een droom is om hem live te zien. Helaas ging de verkoop zo snel dat we geen plekken naast elkaar konden krijgen.
Mijn zus heeft toen No Guts No Glory benaderd en het is hen wél gelukt om twee plekken naast elkaar te krijgen bij John Mayer.

Het was natuurlijk te gek dat wij de artiest die ons zoveel steun heeft gegeven in deze moeilijke tijd nu eindelijk samen live konden zien. We hebben enorm genoten van de avond en woord voor woord de mooiste liedjes meegezongen. We zijn heel dankbaar dat we deze mogelijkheid hebben gehad.
Ella

We hadden maar weinig tijd om dit te regelen en willen dan ook even Irene van MOJO in het bijzonder bedanken, omdat zij zo snel wilde schakelen en meedenken, konden we twee kaarten naast elkaar kopen en dan ook nog eens hele mooie plekken.

Lieve Ella en Anniek, super fijn dat jullie zo genoten hebben!

Wil je ons steunen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.