MedSocks in actie voor NGNG

Wij zijn Daniël en Miguel, 2 jonge artsen uit Nederland (Rotterdam). Samen hebben wij een bedrijf genaamd MedSocks opgericht.

MedSocks maakt vrolijke en kleurrijke sokken met een medisch thema. Met onze sokken  proberen wij ziekenhuizen en de gezondheidszorg een beetje op te vrolijken.

Als jonge artsen willen wij ook iets terug doen voor de gezondheidszorg en de samenleving.

Daarom doneren wij een deel van de opbrengst aan een goed doel dat past bij het thema van jouw sokken! Zo steunen wij goede doelen zoals o.a. de Hartstichting, KiKa, Hersen Stichting en nu ook Stichting No Guts No Glory!

Zo hebben wij al meer dan €45.000 gedoneerd.

MedSocks doneert niet alleen geld aan goede doelen want daarnaast doneren wij ook jaarlijks teddybeertjes voor kinderen aan de spoedeisende hulp in ziekenhuizen om zo hun ziekenhuiservaring wat minder spannend te maken.

Ook hebben wij een weeshuis in Oeganda laten bouwen om verweesde en verlaten kinderen gezond op te laten groeien. Het MedSocks weeshuis is met lokale partners in Oeganda opgezet en alles is georganiseerd met dorpschiefs. Deze dorpschiefs weten wat er speelt en welke kinderen hulp hard nodig hebben.

Wij danken onze klanten voor de steun voor een betere wereld, stap voor stap!!! Wil je ook meehelpen en een echte held op sokken worden? Steun dan ons initiatief!

Super mooi initiatief en te gek dat Daniël & Miguel nu ook sokken verkopen waarvan 10% van de opbrengst naar NGNG gaat.

Check hier de sokken van MedSocks.
Dank jullie wel MedSocks!