Eva naar John West

Mijn naam is Eva, ik ben 37 jaar, echtgenote van Danny en moeder van 2 prachtige kleine jongens Sam van 3 en Jop van 2 jaar. Op mijn 30ste is bij mij hormoongevoelige borstkanker geconstateerd. En begon voor ons de reis in de wereld van het ziek zijn. 9 maanden chemo, borstamputatie van beide borsten, immunotherapie, 9 operaties en hormoontherapie hebben er destijds voor gezorgd dat ik schoon verklaard werd, wij konden weer gaan leven.

De wens voor een kindje kwam steeds terug. Na overleg met de arts mocht ik na 2 jaar hormoontherapie onderbreken en voor een kindje gaan. Omdat het na alle chemo’s en hormoontherapie nog maar de vraag was of dit zou gaan lukken. Was het voor ons een groot WONDER dat wij na een maandje al zwanger waren. Ons geluk kon niet op, wat een wonder en wat een geluk. Na de geboorte van ons eerste kindje volgde al snel ons tweede kindje. Net zo’n groot WONDER. Wat een blessing, twee prachtige zonen, het leven lachte ons weer toe.

Helaas op de eerste verjaardag van onze zoon Jop kregen wij te horen dat de kanker terug was, uitgezaaid nu in mijn botten en klieren op mijn longen.

Geen uitzicht meer op genezing, nooit meer beter worden.

Angst of ik mijn jongens wel zou zien opgroeien. Inmiddels zijn we weer vol in de behandelingen, en heb ik de chemo’s achter de rug. En blijf ik elke 3 weken behandeld met doelgerichte therapie en hormoontherapie “voor zolang ik leef” om de tumoren onder controle te houden. Naar omstandigheden gaat het goed met mij, en ben ik in contact gekomen met stichting NGNG. Wat een fantastisch mooie stichting.

Omdat muziek van John West altijd een rol heeft gespeeld in ons leven was hij de zanger op onze bruiloft. En vooral het liedje van “mijn kleine wonder” werd veel geluisterd toen onze kindjes geboren waren.

Dacht ik hoe mooi zou het zijn als mijn man en ik kunnen gaan genieten van zijn eerste eigen concert in Ahoy. Van Imke kregen wij een telefoontje dat dit voor ons geregeld kon worden en we mochten ook nog twee vrienden meenemen. Wat fantastisch mooi nieuws. We zijn er zo aan toe om even samen een avond te genieten, even geen ziekenhuis en weer echt even samen.! Stichting NGNG bedankt.

Afgelopen weekend hebben we haar wens uit laten komen.
We kochten kaarten voor Eva, haar man en hun 2 beste vrienden en regelden daarnaast een limo om in stijl naar het concert te gaan.

Gister was de dag, dat wij mochten gaan genieten van het concert van John West in de Ahoy. Wat hadden wij er zin in, en zo was er ook nog als verrassing een limo voor ons geregeld. Die ons naar het concert heeft gebracht. Wat was dat fijn, en wat hebben we genoten van de rit. Het concert was super en we hebben echt even een avondje zorgeloos kunnen genieten. Even geen ziek zijn en er lekker samen uit.

Stichting NGNG onwijs bedankt voor deze mooie avond en het brengen en halen in die prachtige limo. Jullie hebben onze avond echt gemaakt, het was fantastisch en we hebben er een hele mooie herinnering bij.

Heel graag gedaan lieve Eva!

Wil je ons steunen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.