Jenneke’s wens

Mijn naam is Jenneke, ik ben 42 jaar en 3 jaar geleden kreeg ik de diagnose borstkanker. In eerste instantie werd ik na behandelingen genezen verklaard. Tijdens de kerstperiode kreeg ik ineens vanuit het niets vreemde klachten zoals spraakverlies en moeite met slikken, waarna er met spoed een scan gemaakt werd. Daar bleek uit dat er een tumor op mijn hersenstam zat, waarna een CT scan werd gemaakt en ik te horen kreeg dat ik uitzaaiingen door heel mijn lichaam had. Die uitzaaiingen zijn nu nog heel klein maar ik heb heel veel last van de tumor in mijn hoofd. Ik kan hierdoor steeds slechter lopen en communiceren. Ik wacht nu op de bestralingen wat de boel een beetje zou moeten stabiliseren, maar beter word ik niet meer.

Ik heb 2 zonen van 12 en 14 en een dochtertje van 6 , Dagmar. Zij is dol op dansen, zingen en op K3. Zij luistert in de auto altijd naar K3 en zingt alles mee. Voor haar verjaardag had ik 2 tickets voor de K3 show in het Martiniplaza gekocht op zaterdag 09-03 om samen te genieten van een moeder/dochter uitje. Inmiddels ben ik helaas zo ziek dat ik niet meer alleen met haar naar de show kan gaan, maar ik wil dit zo graag nog samen met haar meemaken. Mijn man zou graag met ons mee gaan, maar de show was al helemaal uitverkocht. Ik heb daarom contact opgenomen met stichting No Guts No Glory in de hoop dat zij hier nog iets in zouden kunnen betekenen.

Ik werd al snel gebeld door Imke, en zij vertelde mij dat er 3 plaatsen naast elkaar in de zaal voor ons geregeld werden. Later hoorde ik ook nog eens dat we opgehaald werden door een roze Limo, wat met name voor Dagmar natuurlijk een fantastische ervaring gaat zijn. Ik ben erg onder de indruk van wat de stichting doet en mogelijk maakt, hierdoor kan ik het meemaken dat ik mijn dochtertje zie genieten van haar grote idolen.

De aanvraag kwam binnen en er was maar weinig tijd om alles te regelen, maar we zijn blij dat het is gelukt!
Met grote dank aan Martiniplaza en in het bijzonder aan Richard Vlasma, die snel mee wilde schakelen en die er die dag er ook nog eens persoonlijk voor zorgde, dat het dit gezin aan niets ontbrak.
Om het nog bijzonderder te maken voor het meisje, huurden we een roze limo, om deze herinnering met mama nog mooier te maken voor haar.

En wat was het mooi. NGNG regelde niet alleen een extra kaartje voor mijn partner en we werden dus met een roze limo opgehaald wat Dagmar geweldig vond, haar mondje stond niet stil. Maar daarnaast was ook bij Martiniplaza alles tot in de puntjes geregeld, zijn we geweldig begeleid en Dagmar fantastisch verwend.

We werden opgewacht en langs de rijen begeleid en naar een rustig plekje gebracht. We kregen drinken en wat lekkers en Dagmar kreeg ook nog cadeautjes van Studio 100. Ze is zo verwend!

En de begeleiding was top en heel betrokken, echt super. Ik mocht weg door de artiesteningang en Richard heeft mij en mijn rollator de hele tijd super begeleid.

We hadden mooie plekken die perfect waren voor mij zodat ik de hele show van mijn dochter kon genieten. Een herinnering voor het leven. Mijn dank is groot, dit was echt onbetaalbaar.

Heel graag gedaan lieve Jenneke.
We wensen jullie nog zoveel mogelijk tijd met elkaar.

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!