Marian met haar kinderen naar Pinkpop

Hi, mijn naam is Marian. Ik ben 62 jaar, alleenstaand en heb twee lieve kinderen van 26 en 28 jaar.
In 2018 werd ontdekt dat ik borstkanker had. Ik kreeg een borstsparende operatie en bestralingen en daarna ging ik revalideren en knapte ik langzamerhand weer op.
Ik pakte mijn werk weer op en ging weer lesgeven, want ik ben docent Engels.

Nadat ik schoon was verklaard in juli 2023, werd mij een maand later verteld dat ik opnieuw kanker had met uitzaaiingen in mijn buik.
Vele onderzoeken volgden, want ze konden de primaire tumor niet vinden. Tot op heden niet en de diagnose is dan ook PTO, primaire tumor onbekend.
Inmiddels chemo. Er maar voor blijven gaan en ook al is het niet te genezen, hopen op het best mogelijke scenario, dat betekent voor mij en mijn kinderen dat ik er in ieder geval nog lange tijd zal zijn.

Mijn kinderen zijn geweldig voor mij.
Wat een rijkdom dat zij elk hun rol pakken om mij zo goed mogelijk te ondersteunen.
En ja, dan PINKPOP!
Ik hou ontzettend veel van muziek, concerten en festivals. Ik word er blij van en het geeft ook troost.
In 2022 was ik met mijn dochter bij Ed Sheeran in Brussel.
Wat een gaaf concert en wat hebben we genoten! En dit jaar komt hij op Pinkpop, met nog meer artiesten die we graag willen zien, maar we komen vooral voor hem ;).
“Gewoon boeken”, dachten we. Leuke dingen in het vooruitzicht hebben kan nooit verkeerd zijn. Dus tickets gescoord.
Later vertelde mijn dochter mij over jullie stichting en de mogelijkheden die jullie bieden voor mensen zoals ik. Wat enorm fijn.
We gaan gewoon met z’n drieën!!
Dank jullie wel hiervoor. Het stelt mij en mijn kinderen gerust en we hebben er enorm veel zin in!!!
Marian

Op Pinkpop hebben wij backstage een NGNG cabin met dank aan Pinkpop en MOJO, waar een bed staat, airco is en allemaal andere voorzieningen zijn om even uit de drukte te kunnen om te rusten. Hierdoor is het voor onze begunstigden mogelijk om toch een festivaldag vol te houden.

We vinden het heel fijn dat wij Marian en haar kinderen hierdoor een zo’n zorgeloos mogelijke dag kunnen bieden, waar ze hopelijk prachtige muzikale herinneringen gaan maken samen.

Steun jij ons?
Heel fijn, dank je wel!