Anita naar Editors!

Ik ben Anita, 55 jaar en 25 jaar samen met Gert. Samen hebben wij 2 zonen (Milan van 21 en Nathan van 19 jaar). In april 2015 stond ons leven ineens op z’n kop. Bij mij werd borstkanker ontdekt en ik kreeg chemo’s, een operatie en bestralingen. Ik pakte mijn leven weer op maar helaas werden er na een paar jaar, net na kerst 2018, uitzaaiingen ontdekt. Opnieuw werd er chemotherapie gestart, dat sloeg gelukkig goed aan. Ik heb een aantal jaren verschillende soorten chemo’s met immunotherapie gehad. Elke drie maanden controle door pet-scans, tussendoor bestraling omdat de uitzaaiing in de long groter werd.

Juli 2022 werd er een uitzaaiing in de hersenen ontdekt waar ik binnen twee weken aan geopereerd ben in het Radboud ziekenhuis. Afgelopen zomer bleek er toch weer een tumor bij de hersenen te zitten en heb ik bestralingen gehad.

Muziek speelt een enorm grote rol in mijn leven. Ik geniet van bands in de omgeving maar ook van grote concerten, heerlijk! Daar haal ik ontzettend veel energie uit. Ik was blij verrast met het telefoontje van NGNG dat wij naar The Editors mogen gaan. De muziek van The Editors betekent veel voor ons. De teksten spreken mij erg aan en raken mij enorm en geven ook kracht om door de behandelingen te gaan.

Lekker meezingen met deze nummers (vooral Papillon), geeft energie en werkt voor mij echt “helend”. En is voor mij echt het allerbeste medicijn. Hier word ik echt zo blij van en zo ontzettend gaaf dat we deze band nu live gaan zien, samen met familie.

Liefs, Anita

We hebben met dank aan MOJO alsnog kaarten kunnen kopen voor dit uitverkochte concert waardoor we deze week de wens van Anita uit hebben laten komen!

Eergisteren hebben wij een ontzettend gave avond in Afas Live gehad bij Editors!
Het was ontzettend fijn om hier met z’n vijven te zijn en te genieten van deze muziek en van de hele show eromheen.
We hadden een geweldige plek en konden alles mooi overzien.
Ik wil jullie als Stichting en uiteraard ook Mojo, ontzettend bedanken voor het regelen van deze geweldige avond.
Wij bewaren er een mooie herinnering aan.
Heel veel liefs, Anita

Super graag gedaan!