Christi-Mari en zoon naar Snelle!

Mijn naam is Christi-Mari. De afgelopen 4 jaar waren voor mij, mijn man en mijn zoon ellendig. Ik heb 4 keer kanker gekregen, 3 keer lymfeklierkanker in stadium 4 en daarna als gevolg van alle zware chemo’s kreeg ik acute Leukemie. We moesten letterlijk overleven en telkens met de tegenslag omgaan.

Mijn zoon was 7 toen ik voor het eerst ziek werd. Hij is nu inmiddels 11 en weet veel te veel over kanker en ziek zijn. Je wilt zo graag een onbezorgde jeugd voor je kind. Dat is niet gelukt, maar hij heeft zich er heel goed doorheen geslagen.

Ik ben nu herstellende van de laatste behandeling (een stamceltransplantatie) en we durven voorzichtig weer vooruit te kijken en willen alles uit het leven halen. En hierbij hoort samen dingen ondernemen waar we als van gezin van kunnen genieten.

Mijn zoon is een enorme fan van Snelle en als hij goed in zijn vel zit is hij de hele dag liedjes van Snelle aan het zingen. Gelukkig gebeurt dit weer steeds vaker en horen we regelmatig teksten als ‘Je bent het gezeik zat, dat komt van de zijkant’ en daar kan ik dan heerlijk om lachen.

Haar wens was om naar een concert van Snelle te gaan, alleen lukte het niet om dit zelf te regelen, want alles was uitverkocht. We hebben met behulp van Luxorlive Arnhem kaarten kunnen kopen voor het uitverkochte concert.

Afgelopen vrijdag was het zover! Wij mochten dankzij Stichting NGNG naar het concert van Snelle. De eerste van zijn nieuwe clubtour. We hadden de nieuwe liedjes al geoefend van Spotify en konden alles uit volle borst meezingen.

Stichting NGNG had heel goed geregeld dat ik op een kruk kon zitten terwijl mijn zoon naar voren kon en de hele avond perfect zicht had op Snelle en de band. Hij heeft genoten en dat was nou precies de bedoeling. Even zonder zorgen genieten van het moment!

Wij kijken terug op een geslaagde avond en hebben het contact met de Stichting NGNG als heel positief en pro actief ervaren. Zonder deze hulp hadden we dit nooit kunnen doen. Bedankt!
Christi-Mari

Heel erg graag gedaan!

Dankzij donateurs kunnen wij muzikale wensen uit laten komen, dus dank je wel!