Piano voor het LUMC

We hebben een prachtige piano aangeschaft en geschonken aan de afdeling Medische Oncologie van het LUMC. Patiënten en bezoekers maar ook het zorgpersoneel kunnen nu piano spelen wanneer ze maar willen.

Gisteren is de piano bezorgd en vanochtend ontvingen we al foto’s van patiënten die achter de piano zaten.
Vanwege de privacy delen we deze beelden niet, wél de foto met oncologisch chirurg van het LUMC en ambassadeur van onze stichting Sven Mieog.

We hopen dat de piano de nodige kracht, troost, afleiding én plezier mag gaan brengen!

Dankzij donaties is het voor onze stichting mogelijk dit soort projecten te realiseren.
We hopen dat jullie ons willen (blijven) steunen, zodat we nog meer muziek naar het ziekenhuis kunnen brengen!
Want het maakt echt verschil.
Dank je wel.