José naar Anouk

Ik ben José van Dooren en woon samen met mijn vriend Henri en 2 zoons Jurre en Tygo in Oostelbeers.
Op 21 december 2021 kreeg ik de diagnose borstkanker met uitzaaiingen in mijn lever.
Ons leven stond op de kop. De trein bleef rijden en we moesten door… hoe dan ook.
We hadden geen keuze.
Ik begon met anti hormoontherapie die direct heel goed aansloeg.
De bloedwaardes zakten en ik voelde me stapje voor stapje een klein beetje beter.
Mijn eierstokken werden na een half jaar verwijderd.
Elke 2 maanden is de spanning erg hoog. Er wordt bloed afgenomen en regelmatig een scan gemaakt. Steeds weer heel hard duimen dat de kuren nog aanslaan 🙏🍀.
De kuren slaan na 2 jaar nog steeds goed aan. Het gaat met ups en downs maar over het algemeen blijf ik positief!

Mijn lieve vriendin Rina, die ik bijna mijn hele leven al ken, steunt me ook door dik en dun.
Ik vond dat dat wel eens beloond mocht worden!
We gaan er regelmatig op uit en doen leuke dingen maar soms ook moeilijkere dingen waar ze me dan ook weer doorheen sleept. Ze is een topper!

We zijn al 30 jaar fan van Anouk maar zijn nog nooit naar een concert van haar geweest. Steeds als we op feestjes zijn dan vragen we nummers van Anouk aan en dansen we erop los🎊🎶🎉.
Ik vind het geweldig dat we 2 kaartjes krijgen van No Guts No Glory!! We gaan er een onvergetelijke avond van maken.
Super bedankt!
Lieve groetjes van José

Heel graag gedaan! We vinden het fijn dat we, mede met dank aan MOJO, jullie voor het eerst kunnen gaan laten genieten van de live muziek van Anouk!
We hopen dat het concert je veel zal brengen.
Veel plezier!

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?