Liesbeth’s wens

Mijn naam is Liesbeth, ik ben 54 jaar en ben al 35 jaar getrouwd met Will van 64 jaar.
Samen hebben we 2 lieve zoons en schoondochters, 1 geweldige kleinzoon. Ontzettend genieten, en er is een kleindochter op komst, super leuk.
In december 2021 is er bij mij een longtumor stadium 4 ontdekt . Ongeneeslijk..En inderdaad vanaf dat moment is je leven anders.

Na 9 weken ziekenhuis 2 operaties, chemo immunotherapie, bestralingen en 1,5 jaar verder is de tumor een heel eind geslonken en weten ze dit tot nu toe stabiel te houden. Voelde mij zodanig fit dat we weer plannen wilden maken om op vakantie te gaan even ertussen uit waren we tenslotte wel aan toe.

Maar helaas in september 2023 slaat het noodlot weer toe. Mijn man heeft last van zijn benen. De huisarts stuurt ons naar eerste hulp waar hij voor de deur in elkaar stort en binnen een uur voor de eerste keer op ic komt. Acute leukemie blijkt later. Chemo gestart met bloedtransfusies waar hij slecht op reageert en uiteindelijk voor de derde keer op ic komt, ditmaal 8 dagen. Het gaat heel slecht.

Wonder boven wonder weet hij hieruit te krabbelen en hebben ze de leukemie onder controle, maar voorlopig worden verdere behandelingen stopgezet hij is hier te zwak voor.
Na 3 maanden ziekenhuis mocht hij vlak voor kerst naar huis om hier vooral sterker en fitter te worden voor verdere behandelingen, op dit moment gaat het goed iedere dag wat sterker fitter en vooral ook iedere dag ietsje zwaarder we hopen uiteindelijk verder te kunnen met de behandelingen met als einddoel een beenmergtransplantatie.

De musical Mamma Mia hebben we dan ook heel erg zin in vanwege de nostalgie die dit met zich meebrengt. Flierefluiten en onbezorgd door het leven. Dit gevoel en genietend van de muziek waarvan je alle deuntjes en teksten mee kan zingen even terug te krijgen en alles om je heen vergeten alsof er niets aan de hand is.

Dankzij NGNG gaat dit gerealiseerd worden.
Dank jullie wel. We kijken er erg naar uit.

Wat een heftige tijden voor jullie Liesbeth en Will, we hopen dat ook dat jullie even een avond onbezorgd kunnen meezingen en genieten tijdens deze voor jullie zo belangrijke musical!

Wil je ons steunen?
Heel fijn dank je wel!