Kaylee’s wens

Hoi, mijn naam is Kaylee en ik ben nu 31 jaar.
Samen met Daan afgelopen augustus getrouwd en wij hebben 3 meiden (8,6,4 jaar oud).

Net voor de zomervakantie ontdekte ik dat ik borstkanker had met uitzaaiingen naar de oksel.. Binnen anderhalve week alle scans, echo’s en onderzoeken gehad startte ik al met de ac kuren. Binnen 2 weken werd ik kaal, maar ik zette mijn schouders eronder: dit gaan we doen!
Na in totaal 24 chemo kuren met verschillende kuren, werd ik geopereerd, een dubbele borstamputatie met de maand erop een okselkliertoilet omdat ze nog aangetaste lymfeklieren vonden.
Daarna bestralingen en hormoontabletten en injecties,er werd ook nog besloten om chemotabletten voor een half jaar te krijgen. Na dna onderzoek werd bevestigd dat ik het brca1 gen heb en dus zullen ook mijn 3 meiden straks kans hebben op het gen..
Een jaar later zijn mijn eierstokken verwijderd en kon ik eindelijk herstellen van alles.
Na dit alles zijn wij ook nog getrouwd en wachtte ik alleen nog op mijn reconstructie, maar die is heel erg mis gegaan en ik heb de afgelopen maanden operatie na operatie en pech na pech gehad.

Mijn man Daan heeft mij vanaf dag 1 onwijs gesteund en heeft zelfs tijdens mijn ziekte zijn vader verloren aan de vervelende rotziekte..
Het is een rollercoaster geweest.
Waarom ik deze wens heb gedaan voor mij en Daan is omdat de muziek van Calum Scott veel voor ons betekend heeft tijdens deze reis in ons leven. Zijn stem, zijn liedjes en teksten betekenen veel voor ons en door deze wens wil ik Daan bedanken voor alles wat hij voor mij en ons gezin heeft gedaan , het heeft ons nog sterker gemaakt dan dat we al als team waren!

Ik wil Stichting No Guts No Glory enorm bedanken voor deze kans om naar Calum Scott te mogen gaan!

Wat een heftige tijden voor dit gezin en dus vinden we het heel fijn dat we, met dank aan onze partner MOJO, mooie plekken hebben kunnen regelen voor dit uitverkochte concert.
Ga maar flink genieten van jullie muziek Kaylee en Daan!

Wil je ons steunen?
Heel fijn dank je wel!