Andrea naar Pinkpop!

Mijn naam is Andrea, 54 jaar, weduwe en moeder van twee lieve, sterke kinderen, een zoon en een dochter en inmiddels een leuke, lieve schoonzoon.

In 2003 werd ik voor het eerst geconfronteerd met borstkanker met uitzaaiingen in de lymfeklieren. Meerdere operaties, chemo’s en hormoontherapie volgden en hup, de schouders eronder want de kinderen waren nog erg jong, tijdens de diagnose waren ze 4 en 6 jaar oud.

Na de chemo’s stond Pinkpop op het programma, zoals elk jaar. Voor mij elke keer weer genieten samen met mijn man en lieve vrienden. Muziek emotioneert en verbindt en dat heb ik in de afgelopen jaren meer dan ooit ervaren.

Tien jaar geleden, vlak nadat we gevierd hadden dat ik de diagnose borstkanker tien jaar had overleefd, overleed mijn man plotseling. Een zware tijd volgde, jezelf weer opnieuw uitvinden en weer door. Met zijn drieën gingen we verder totdat de volgende klap zich aandiende. In 2018 kreeg ik het nieuws dat er behoorlijk wat uitzaaiingen in mijn botten zitten en ik niet meer beter word. Gelukkig kon ik meedoen aan een studie naar een nieuwe doelgerichte therapie en deze doet zijn werk nog steeds. Wel ga ik achteruit en dat betekent onder andere dat ik niet meer naar Pinkpop kan gaan omdat ik het door de vermoeidheid en de pijn niet volhoud.

Sinds een tijdje volg ik Stichting NGNG en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een e-mail gestuurd. Heel snel kreeg ik een bericht en een telefoontje en hoorde ik dat ze mijn wens gaan vervullen.
Ik gebruik mag maken van de faciliteiten waardoor ik tussendoor kan uitrusten. Doordat me die mogelijkheid wordt geboden kan ik zonder zorgen nog een keer naar Pinkpop met mijn lieve vrienden.

Dank jullie wel, lieve mensen van Stichting NGNG.
Ik verheug me.

Liefs,
Andrea

Lieve Andrea, heel fijn dat je nu toch nog een keer naar jouw geliefde Pinkpop kan gaan!
Lekker genieten van de muziek op het terrein en als je moet rusten halen we je op, en kom je backstage in de NGNG cabin die we daar mogen hebben met dank aan Pinkpop en Mojo.

Wil je ons steunen?
Heel fijn dank je wel!

Er zijn overigens nog kaarten te koop voor het festival https://www.pinkpop.nl/.
Mocht je er eentje kopen, vergeet dan niet het vakje aan te klikken met ‘donatie aan NGNG’.
Dat kost jou €2,50, maar MOJO verdubbelt élke donatie dus dit helpt ons enorm!

Dit geldt overigens voor alle concert- en festival tickets die door MOJO georganiseerd worden en verkocht via Ticketmaster.