Sandra naar Karol G

Hoi ik ben Sandra,, 34 jaar en moeder van een mooie dochter van bijna 15 en een lief zoontje van 3 jaar.

In december 2022 had ik pijn aan mijn schouder en ging naar de huisarts waar ze het niet echt vertrouwden dus ben naar eerste hulp gestuurd. Na veel onderzoeken kwam de diagnose lymfeklierkanker eruit.
Ik moest 6 zware kuren van 5 dagen in het ziekenhuis en dat was zwaar voor mij maar vooral voor mijn 2 kinderen.
Zij moesten dagen zonder mij zijn en dan waren de kinderen bij mijn moeder, maar na 6 zware kuren mag ik zeggen dat ik genezen ben. En ben nu rustig aan het herstellen.

Ik hoorde een tijd geleden van een verpleegkundige over jullie en heb gekozen voor Karol G omdat zij zo een geweldige vrouw is maar ook een geweldige artiest.
Toen ik ziek was maar zelfs voordat ik ziek werd raakte zij me met haar muziek.
Het maakt me vrolijk, ze laat me zelfs huilen met haar muziek.
Samen met mijn dochter en moeder zou ik graag naar het concert willen, dan zou een droom uitkomen.
En nu mag ik gaan!
Ik ben zo blij! Dank jullie wel!

Sandra xx

Lieve Sandra, mede met dank aan MOJO ga jij samen met je dochter en moeder naar het concert van Karol G en krijgen jullieĀ hele mooie plaatsen om samen zo goed mogelijk te kunnen genieten.
Dat het maar een prachtige avond mag worden voor jullie!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!