Christi-Mari naar Snelle

Mijn naam is Christi-Mari. De afgelopen 4 jaar waren voor mij, mijn man en mijn zoon ellendig. Ik heb 4 keer kanker gekregen, 3 keer lymfeklierkanker in stadium 4 en daarna als gevolg van alle zware chemo’s kreeg ik Acute Leukemie. We moesten letterlijk overleven en telkens met de tegenslag omgaan.

Mijn zoon was 7 toen ik voor het eerst ziek werd. Hij is nu inmiddels 11 en weet veel te veel over kanker en ziek zijn. Je wilt zo graag een onbezorgde jeugd voor je kind. Dat is niet gelukt, maar hij heeft zich er heel goed doorheen geslagen.

Ik ben nu herstellende van de laatste behandeling (een stamceltransplantatie) en we durven voorzichtig weer vooruit te kijken en willen alles uit het leven te halen. En hierbij hoort samen dingen ondernemen waar we als van gezin van kunnen genieten.

Mijn zoon is een enorme fan van Snelle en als hij goed in zijn vel zit is hij de hele dag liedjes van Snelle aan het zingen. Gelukkig gebeurt dit weer steeds vaker en horen we regelmatig teksten als ‘je bent het gezeik zat, dat komt van de zijkant’ en daar kan ik dan heerlijk om lachen.

Mijn wens is om naar een concert van Snelle te gaan. Alleen het lukte me niet om dit zelf te regelen, want alles was al uitverkocht. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en NGNG benaderd. Dankzij alle inzet kunnen we nu naar een concert en hebben we echt iets om naar uit te kijken!

Om met Snelle af te sluiten: ‘Bedankt voor die vlam, want hij brand weer als nooit tevoren’
Christi-Mari

Lieve Christi-Mari, we hopen dat je heel hard gaat genieten van het concert, samen met je zoontje en man!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!