Rona’s wens

In oktober 2022 kreeg Rona op 29 jarige leeftijd de diagnose triple negatieve borstkanker.
Er volgden 16 chemo’s, een pittige operatie en bestraling. Dit jaar zal ze nog een keer geopereerd moeten worden.

Ze stuurde een wens in en vertelde:

Samen met twee vriendinnen ga ik al jaren graag naar festivals en concerten. Het Top 2000 Café stond al lang op ons lijstje! Omdat wij ieder jaar hier enorm van genieten. Vorig jaar december gingen zij naar het Top 2000 Café. Ik zat midden in mijn zware chemo´s en kreeg daarbij ook nog corona.. Ik was behoorlijk ziek en kon niet anders dan achter de tv toekijken hoe mijn vriendinnen in het café waren. Ze hadden een bord bij zich ‘Rona we love you’ echt super lief! Muziek is een enorme uitlaatklep, het verbindt, verzacht en geeft troost. Het is geweldig dat een stichting als No Guts No Glory bestaat. Vorig jaar heb ik de hele kerstperiode overgeslagen. Dit jaar zou ik zo graag zo graag met ze drieën in het Top 2000 Café het leven vieren, het jaar afsluiten en proosten op een nieuw jaar!

Alle kaarten waren uitverkocht maar gelukkig konden we regelen dat ze, samen met haar vriendinnen, alsnog kon gaan! Ze heeft ontzettend genoten, super fijn.

Op 29 december, mocht ik samen met twee vriendinnen naar het top2000 café! We werden goed ontvangen en gingen in polonaise het café in. Ik heb ontzettend genoten van dit mooie moment! Een afsluiting van een heftig jaar en het begin van een nieuw beter jaar. Samen dansen, proosten en keihard meezingen met Whitney Houston! BEDANKT, NGNG dat jullie dit voor ons konden doen!
Liefs Rona

Wil je ons steunen?