Kerst Kringloopwinkel in actie voor NGNG

Team ‘Lekker Belangrijk’ bestaat uit vrijwilligers die zich inzetten om geld in te zamelen voor goede doelen.
Onderdeel hiervan is de jaarlijkse Kerst Kringloopwinkel in Eindhoven.
De opbrengst van de verkoop wordt verdeeld over 3 doelen en dit jaar was No Guts No Glory hier ook een onderdeel van.

Vrijwilliger Esther en bestuurslid Demi zijn zich gaan inzetten voor NGNG nadat we vorig jaar de wens lieten uitkomen van Renske hun lieve nicht.
Morgen is het de sterfdag van Renske dus toen Esther en Demi naar voren werden geroepen en hét liedje van haar werd opgezet, was het even slikken.
De tranen zetten door toen de cheque vervolgens werd overhandigd, want wat een ongekend bedrag!
Maar liefst €12.000,- mogen wij gaan ontvangen en daar hadden we allemaal even geen woorden voor.

Lieve familie van Renske, morgen denken we even extra aan haar.
Want mede dankzij haar, heeft team ‘Lekker Belangrijk’ onze stichting leren kennen.
In alle verdriet rondom haar gemis, vinden we dit erg bijzonder.

We zijn alle vrijwilligers zo ontzettend dankbaar, want ze hebben de afgelopen weken keihard gewerkt om dit geld in te zamelen.
Met zoveel inzet, toewijding en liefde, dat voelde je aan alles.

Team ‘Lekker Belangrijk’, heel erg bedankt dat NGNG dit jaar jullie goede doel mocht zijn!
We gaan dit geld goed gebruiken om weer de mooiste wensen uit te laten komen.