Danique en gezin naar DI-RECT!

Vrijdagavond 22 december was het dan zover, dankzij stichting No Guts No Glory konden wij met het gezin genieten van het concert van Di-rect in de Ahoy Arena.
De afgelopen twee jaar was voor het gezin, waarbij zowel moeder als dochter te maken kregen met kanker, een zeer belastende periode geweest en helaas nog steeds. Het werd dus tijd om de zinnen even te verzetten en te genieten van een ontspannende avond.

Wat is dan beter om bij een wervelende show aanwezig te zijn van de beste liveband die Nederland kent en in dit geval ook samen met het Residentie Orkest.
We hebben deze avond met zijn zessen dan ook genoten van de sprankelende muziek en met een tevreden gevoel na afloop huiswaarts gegaan.
De volgende dag hebben mijn ouders op tv nog even de hele show opnieuw beleefd.

We zijn de stichting dan ook dankbaar dat zij het mogelijk maken om voor mensen die in een lastige periode zitten of gezeten hebben iets aan te bieden zodat de zorgen even opzij gezet kunnen worden, en in dit geval zijn we ook met name dank verschuldigd aan met name Ellen die dit voor ons geregeld heeft.
Danique

Lieve Danique en familie, heel erg graag gedaan!
We hopen dat jullie nog zo lang mogelijk samen kunnen nagenieten.

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!