Rona naar het Top 2000 Café!

Op 6 oktober 2022 kreeg ik (Rona) toen nog 29 jaar, de diagnose triple negatieve borstkanker. Ik kreeg het hele pakket van 16 chemo’s, een pittige operatie en bestraling. Volgend jaar zal ik nog één keer geopereerd worden. Het was een zwaar jaar, maar wel met goed resultaat! Het leven is niet vanzelfsprekend, dat heb ik nu zelf meegemaakt. Er is een leven voor en een leven na kanker. Het zal nooit meer hetzelfde worden, daar is te veel voor gebeurd en veranderd. Maar ik kan en durf wel weer naar de toekomst te kijken en plannen te maken, leuke dingen doen met vrienden en familie.

Samen met twee vriendinnen ga ik al jaren graag naar festivals en concerten. Het Top 2000 Café stond al lang op ons lijstje!  Omdat wij ieder jaar hier enorm van genieten. Vorig jaar december gingen zij naar het Top 2000 Café. Ik zat midden in mijn zware chemo´s en kreeg daarbij ook nog corona.. Ik was behoorlijk ziek en kon niet anders dan achter de tv toekijken hoe mijn vriendinnen in het café waren. Ze hadden een bord bij zich ‘Rona we love you’ echt super lief!

Muziek is een enorme uitlaatklep, het verbindt, verzacht en geeft troost. Het is geweldig dat een stichting als No Guts No Glory bestaat.

Vorig jaar heb ik de hele kerstperiode overgeslagen. Dit jaar zou ik zo graag zo graag met ze drieën in het Top 2000 Café het leven vieren, het jaar afsluiten en proosten op een nieuw jaar!

Nou lieve Rona, goed nieuws!
Want we hebben, met dank aan NPO Radio 2, toch nog 3 kaarten kunnen regelen voor het uitverkochte Top 2000 Café. Dus dit jaar kunnen jij en je vriendinnen gaan, om samen te dansen en te zingen.
Veel plezier!

Wil je ons steunen?