Corry ging naar André Rieu!

Mijn naam is Corry Peters, echtgenote van Marius Schoon, daarnaast moeder van een zoon en dochter en mag oma zijn van 3 kanjers van kleinzoons.

Eind april opgenomen met vermeende hartklachten maar na een aantal uren te horen gekregen dat het geen hartklachten waren maar acute lymfatische leukemie met een gemiddelde levensverwachting van 2 tot 3 jaar. Dat was heel erg schrikken. Zit nu midden in een traject van chemokuren.

Een “todo” lijst heb ik niet maar geniet van de kleine dingen. Maar er was altijd wel een stille wens om naar een concert te gaan van André Rieu. Maar het kwam er steeds niet van. Voordat ik ziek was geworden zei mijn zoon al vaak dat hij graag met mij naar een concert van André Rieu wou gaan.

Deze stille wens werd ineens ingevuld door een vraag van mijn schoonzoon Bas of ik André Rieu kende. Tot mijn stomme verbazing zei hij dat er kaartjes waren geregeld voor het a.s. kerstconcert van André Rieu om samen met mijn zoon Pieter Paul hier naar toe te kunnen gaan. Geweldig, ik kijk er echt naar uit. Heel hartelijk bedankt voor dit cadeau!

Mag ik jullie van harte bedanken voor de onvergetelijke avond bij de voorstelling van André Rieu?
We hebben genoten Pieter en ik. Alles was perfect georganiseerd.
De muziek en show zullen lang in ons geheugen blijven

Heel erg graag gedaan lieve Corry, we vinden het fijn dat u zo genoten heeft!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!