Jes naar André Rieu

Jes is 14 jaar oud en super fan van André Rieu. Vorig jaar zomer is Jes tijdens onze vakantie in het ziekenhuis van Clermont-Ferrand opgenomen waar totaal onverwacht de diagnose leukemie werd gesteld. Met een ambulance is ze na een aantal dagen naar het Prinses Máxima Centrum vervoerd waar al snel de behandeling met chemokuren werd gestart. Een pittige periode volgde: Jes heeft vanaf augustus tot en met december vrijwel onafgebroken in het ziekenhuis doorgebracht. De twee grootste passies van Jes, de Efteling en André Rieu, hebben haar tijdens de ziekenhuisopnames op de been gehouden. De DVD van het concert van André Rieu in de Efteling was al van jongs af aan favoriet maar nu meer dan ooit. In ons gezin vieren we kerst altijd groots. Kerst 2022 hebben we met de lieve mensen in het Prinses Maxima Centrum gevierd. Toen Jes de kans kreeg om via No Guts No Glory naar een concert van André Rieu te gaan, was de keuze tussen een zomer- of kerstconcert dan ook snel gemaakt. Voor Jes iets prachtigs om naar uit te kijken!

Afgelopen weekend hebben we deze wens uit laten komen.

De voorpret begon donderdag al bij het beluisteren van het hilarische en ontroerende interview van Ellen van No Guts No Glory bij Kink FM waar het verhaal van Jes aan bod kwam. Vrijdag was het dan zover en we reisden af naar Maastricht. In vol ornaat gekleed genoten we eerst van de kerstmarkt in de concertzaal. Daarna begon het feest echt! Bij de start van het concert liepen André Rieu en de orkestleden direct langs het gangpad waar we aan zaten dus kon de avond al niet meer stuk!
Jes heeft ontzettend genoten en de hele avond gestraald. Als klap op de vuurpijl heeft ze de wals gedanst met haar vader terwijl haar favoriet werd gespeeld: “An der schonen blauen Donau”.
Een droom die uitkwam!

Heel veel dank aan No Guts No Glory voor het mogelijk maken van de muziekwens van Jes. Dat we dit met ons gezin mochten beleven is een onbetaalbaar geschenk!

Heel veel liefs van Frank, Mirella, Jes en Julian’

Met ontroering kijken we naar de video van dansende Jes en zijn heel blij dat we deze wens uit hebben laten komen.
Geniet maar lekker na!

Wil je ons steunen?