Janna’s wens

Mijn vriend Björn is het afgelopen jaar mijn steun en toeverlaat geweest. Ik, Janna, kreeg in december vorig jaar (op 32 jarige leeftijd) de diagnose borstkanker. Een pittig traject met chemo’s, operaties en bestraling volgde. Mijn vriend en ik woonden toen net een jaar samen. Het afgelopen jaar was mijn vriend ook mijn kapper, mijn kok, mijn schoonmaker en mijn wondverzorger. Ik ben hem daar heel erg dankbaar voor en zou graag iets voor hem terug doen, daarom heb ik stichting No Guts No Glory geschreven.

Muziek is voor hem een prachtige manier om dit afgelopen jaar emotioneel een beetje te kunnen verwerken. Hoe toepasselijk dat het album ‘I’ve tried everything but therapy’ van Teddy Swims bij ons non-stop op repeat staat. Met prachtige nummers als ‘I lose control’ ‘All that really matters’ en ‘Some things I’ll never know’ die we graag mee zingen. Mijn wens is dan ook om hem mee te nemen naar het concert van Teddy Swims. Omdat het allemaal uitverkocht was, schreef ik stichting No Guts No Glory. Wij zijn mega blij dat Imke zo snel al belde met het goede nieuws dat ze kaartjes voor ons heeft geregeld. Wij kijken er enorm naar uit om Teddy Swims live te horen!

Heel veel plezier Janna en Björn!
Deze wens wordt mede mogelijk gemaakt met dank aan 013 Poppodium.

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!