Nienke en Marije naar Taylor Swift!

Mijn naam is Nienke, ik ben 16 jaar en kom uit Nootdorp. Ik heb al een tijdje een muzikale wens voor mijn moeder.
Mijn moeder, Marije, is in februari van 2022 gediagnosticeerd met borstkanker. Dit was een enorme klap voor haar. Maar ook voor ons als gezin was het een hele nare gebeurtenis. Het deed mij enorm veel pijn om haar zo verdrietig te zien. Gelukkig kon ze snel met de behandeling beginnen. Maar ook dat was zwaar. Er waren veel teleurstellingen, bijvoorbeeld dat de kanker na de eerste vier maanden chemotherapie nog niet weg was en ze nade operatie en bestralingen nog een half jaar extra chemotherapie moest.
En toch deed ze haar best om positief te blijven. Ook al was wel te zien dat dat soms moeilijk was. Ze werd moe en kon steeds minder dingen doen. Dat vond ik het ergste, om mijn eigen moeder zo achteruit te zien gaan.

Nu, bijna 2 jaar later, is ze voorlopig klaar met behandelingen en is ze aan het herstellen. Ze is nog steeds moe en kan nog steeds niet veel doen maar ze gaat wel vooruit. En ondertussen doet ze nog steeds haar best om mij te helpen. Ik zit in een rolstoel en ik zit in mijn examenjaar van 5 havo. Dit betekent dus dat ik volgend jaar een studiekeuze moet maken. Mijn handicap levert daarbij wel een blokkade op. En daar heb ik het zelf heel erg moeilijk mee. Maar mijn moeder helpt me om het allemaal op een rijtje te krijgen en we bezochten samen open dagen zodat ik nu weer weet waar ik uit kan kiezen.

Na alles wat ze heeft doorgemaakt ben ik ontzettend trots op haar en dankbaar voor de hulp die ze me geeft. Daarvoor wil ik nu iets terug doen. We zijn allebei fan van Taylor Swift, dus toen Taylor Swift: The Eras Tour Movie in de bioscoop kwam heb ik haar meegenomen. In de bioscoop zag ik hoe erg ze genoot en daardoor voelde ik me zo blij omdat zij er zo blij van werd.
Het deed echt wat met me.
En dat was voor mij de bevestiging, dat ik moest proberen om de wens die ik al een paar maanden in mijn achterhoofd had uit te laten komen: samen naar een concert van Taylor Swift.
Dan kunnen we alles even vergeten en samen genieten.

Ik heb haar vaak verteld dat ik van haar houd en dat ik haar heel dankbaar ben, maar ik heb het gevoel dat woorden hiervoor niet genoeg zijn. Daarom is het echt fantastisch dat deze wens uit komt en we in de zomer echt samen naar Taylor Swift gaan.
Ik ben jullie heel dankbaar dat dit mogelijk gemaakt is voor ons.

Met veel liefde hebben we dit geregeld en gaan nooit meer de reactie vergeten van Nienke, toen ze hoorde dat het ons was gelukt om toch nog 2 kaarten te kunnen kopen voor dit uitverkochte concert.
Dat was echt prachtig!

Wil je ons steunen?