13 jaar NGNG

Vandaag bestaat Stichting No Guts No Glory 13 jaar.
Opgericht door mijn broer Sander.
Ik denk aan hem en aan de mensen die ook los hebben moeten laten.
Ze worden gemist en nooit vergeten.

Sander hield ontzettend veel van muziek en die liefde deelden we.
We gingen graag naar festivals en concerten, zelfs toen dat door zijn ziekte zwaarder werd om te kunnen doen.
Ik zie hem nog staan bij het laatste concert waar we waren, hij was eigenlijk moe en had pijn, maar toen de band begon, ontspande hij.
Grote glimlach, handen in de lucht.
Het gaf hem kracht en mij troost.
En dat is wat wij anderen ook gunnen.

Sander vroeg me niet alleen om NGNG voort te zetten, maar ook om hem in gedachten mee te nemen als ik livemuziek zou horen. Des te mooier is het dat ik juist vandaag met Vivian en Marijke naar het Radboudumc ga, omdat we daar voor de tweede keer een akoestisch concert organiseren.
Deze keer zal WIES op gaan treden en ik hoop dat het de patiënten en zorgmedewerkers veel mag brengen.
Ondertussen zijn Tineke en Imke hard aan het werk om muzikale wensen uit te laten komen.

Ik mis mijn broer, maar met een vol hart, zet ik door.
En dat lukt, met grote dank aan mijn fantastische team, waar ik zo ontzettend trots op ben.
De kracht van livemuziek, ervaren we nu elke dag door het werk dat wij mogen doen voor mensen die het zo hard nodig hebben.
En voelen dat het echt verschil maakt.Samen mooie dingen doen en soms het schijnbaar onmogelijke, mogelijk maken.
Met bakken vol liefde.

Dat we dit kunnen doen, is dankzij onze donateurs.
Dus heel erg bedankt voor alle steun en het vertrouwen, het geeft kracht, die wij weer door kunnen geven.
Op naar nog heel veel bijzondere muzikale projecten en wensen!

Met liefde,
Ellen Gerritsen

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Heel fijn, dank je wel!