Gitaren voor kinderen

Vanochtend was Ellen weer in de uitzending bij onze ambassadeur Michiel Veenstra op KINK.
Heb je het gemist kan je het hier terugluisteren.

Ze vertelde over lopende wensen, dat we woensdag weer een akoestisch optreden organiseren in het Radboudumc, deze keer met WIES, maar ook dat onze stichting die dag 13 jaar bestaat.
Om die reden willen we iets bijzonders gaan doen want we gaan namelijk onze NGNG gitaren uitdelen aan kinderen die te maken hebben met de ziekte kanker.

De impact van kanker is groot op kinderen, als ze zelf ziek zijn of bijvoorbeeld hun vader, moeder, broertje of zusje.
We hebben gemerkt dat het fijn is voor kinderen om de gevoelens die soms (nog) moeilijk onder woorden te brengen zijn, via muziek te kunnen uiten.
En daar willen wij graag een steentje aan bijdragen.

Imke en Ellen gaan gaan binnenkort op pad door Nederland om deze gitaren te geven aan kinderen.
We willen dit nog voor kerstmis doen, dus neem vooral snel contact met ons op via de mail als je meer informatie wil, of jouw kind(eren) graag een gitaar gunt.
Dat kan via info@stichtingngng.nl

Op de radio had Ellen het over 10 gitaren, maar het moeten er natuurlijk (minimaal) 13 zijn 🙂
En uiteraard, als er meer aanvragen komen, gaan we ons best doen deze allemaal op te pakken!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!