Charlène en gezin naar Green Day!

Vorig jaar oktober kreeg ik, Charlène (42 jaar), onverwachts de diagnose borstkanker. Een heel pittig maar gelukkig genezend behandeltraject van een jaar volgde, met chemokuren, operatie, bestralingen en immuuntherapie. Met gelukkig hele mooie resultaten! In maart dit jaar was ik op scan al ‘schoon’ en eind juni bleek het onderzochte weefsel ook schoon. Vorige week had ik m’n laatste immuuntherapie. De komende maanden staat m’n herstel voorop en zal ik ook nog een operatie voor reconstructie van m’n borst ondergaan. En daarnaast blijf ik natuurlijk onder controle.

Muziek (punkrock, country & folk) is één van m’n grootste passies, zelfs tijdens de chemokuren ging ik af en toe – tijdens de 10 “gouden” dagen voor de volgende kuur (zoals ik ze liefkozend noemde) – naar concerten. En als je niet altijd de deur uitkomt moet je het naar binnen halen, dus onze vinyl verzameling is afgelopen jaar ook weer uitgebreid.  Muziek is voedsel voor je ziel, althans zo ervaar ik het.

Ook voor Wouter en de kinderen is muziek heel belangrijk. Rune van 13 en Sens van bijna 11 hebben al heel wat jaren drumles gevolgd en gaan regelmatig mee naar concerten in bijv. de Melkweg. Foster van 7 zingt en swingt mee in de auto, maar is nog niet mee geweest naar een concert.

En toen kondigde Green Day een nieuwe plaat en tour met The Hives en The Interrupters aan. Wat een line-up! Mijn grote voorliefde voor punkrock begon ooit met het album Dookie toen ik nog in de banken van de middelbare school zat. Wat een cadeautje is het dan dat je eigen kinderen daar later luidkeels op meezingen.

Ik heb No Guts No Glory benaderd om te kijken of zij misschien iets voor ons zouden kunnen betekenen. Vandaag hoorde ik van Imke dat we op 19 juni volgend jaar met z’n vijven erbij kunnen zijn in het Gelredome en dan ook nog eens op een plek in het stadion waar we het echt goed kunnen zien en beleven. Hier over een paar maanden samen bij zijn na zo’n moeilijke tijd is voor ons allemaal heel speciaal!

We hebben geregeld dat Charlène, samen met haar man en 3 kinderen niet alleen naar dit concert kan gaan, maar ook nog eens de allerbeste plekken.Want we hebben Golden Circle tickets aangeschaft!
Dit kan dankzij onze donateurs, dus grote dank aan iedereen die ons steunt.

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!