Tim Akkerman speelt voor Helene

Alex schreef ons onlangs met een wens voor zijn moeder Helene:

Ik schrijf jullie om te vragen of het mogelijk is om een wens voor mijn moeder in vervulling te laten gaan. Haar naam is Helene, 77 jaar en heeft alvleesklierkanker.

Ze is in haar leven nog nooit naar een concert geweest.Omdat ik zelf nogal veel naar live muziek ga, krijgt ze via mij soms wel wat mee van een soort van live-ervaring. Zij heeft echter nog nooit live een artiest mogen aanschouwen.
Het is voor haar fysiek ook niet mogelijk om naar een concertzaal te gaan. Om haar kennis te laten maken met live muziek, beter laat dan nooit, wilden we graag dat Tim Akkerman iets voor haar komt zingen.
Dit vindt ze prachtig en een van zijn nummers zal zelfs tijdens haar afscheid te horen gaan zijn

Het is gelukt om Tim naar het verzorgingshuis waar Helene woont te laten komen om een paar nummers te spelen, zodat zij voor de eerste keer van haar leven kon genieten van live muziek. En ook nog eens van heel dichtbij!

Alex heeft na het optreden, de woorden van Helene aan ons gestuurd:

Geweldig, geweldig, geweldig,
Dat waren de eerste woorden die mij te binnenschoten. Dat al deze mensen zoveel moeite hebben gedaan en mij de tijd van mijn leven hebben bezorgd. Dat is voor mij heel speciaal. En wat een lieve jongen is Tim.
Hij heeft mij ook echt het gevoel gegeven dat hij speciaal voor mij kwam en dat hij er zelf bijna net zoveel plezier aan beleefde als ik.
Dat ik dit nog ooit mag meemaken had ik tot voor kort nooit voor mogelijk gehouden.
Dank je wel Stichting No Guts No Glory, en aan alle donateurs. Want zonder hen was dit nooit mogelijk geweest.

Ontzettend fijn om te zien en horen dat dit een prachtige ervaring was. Hopelijk kunnen jullie van het optreden en de beelden nog heel lang nagenieten!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!