Laila met haar vriendinnen naar HIER festival!

Laila schreef aan ons:

Mijn naam is Laila en ik ben 42 jaar. In april 2023 kreeg ik de diagnose borstkanker, in mei is mijn linkerborst verwijderd en in juni ben ik begonnen met 16 chemokuren.
Na de chemotherapie zal ik nog 5 jaar hormoontherapie krijgen en volgend jaar krijg ik nog een operatie aan m’n borsten. De afgelopen maanden waren zwaar maar gelukkig heb ik ontzettend veel steun gehad van de mensen om mij heen, waaronder van mijn lieve vriendinnen.
Zo is er voor mij en m’n gezin gekookt, mijn jongste dochter is regelmatig opgevangen, ik heb lieve kaartjes, berichtjes en cadeautjes gekregen, ze zijn mee geweest naar de chemokuren, en voor na de laatste 6 kuren heb ik een mooi pakket met ‘aftel’ cadeautjes gekregen om na iedere chemo uit te pakken. Kortom, zonder deze meiden was het allemaal nog veel zwaarder geweest!

Om ze te bedanken heb ik No Guts No Glory gevraagd of ze iets voor ons kunnen betekenen. Mijn vriendinnen en ik gaan namelijk graag naar concerten en festivals. Muziek is voor ons een feestje, een uitlaatklep en ook emotie met vaak een lach en soms een traan. Supertof dat ik bericht kreeg dat ik de meiden mee mag nemen naar Festival HIER in Ahoy!! En hoe toevallig, een week voor mijn eerste chemotherapie zijn we naar CAS geweest en nu een week na mijn laatste chemo gaan we naar HIER. Of het zo heeft moeten zijn! Alvast onwijs bedankt No Guts No Glory!!

We regelden kaartjes voor HIER festival voor Laila en haar vriendinnen en zorgden ervoor dat hun traditie afgelopen weekend voortgezet werd.

Drie weken geleden heb ik mijn wens gedeeld met No Guts No Glory en afgelopen zaterdag was het zover. Na een aantal zware maanden en een week na de laatste chemotherapie ben ik met mijn vriendinnen naar het Hier Festival geweest dankzij jullie!
Wat hebben we een fantastische dag gehad! We hebben gedanst, gezongen, gelachen en gehuild maar vooral heel erg genoten!

DI-RECT was geweldig, Racoon met Oceaan ontzettend mooi! Het nummer “Hou vol, hou vast” van Bløf is een belangrijk nummer voor mij tijdens deze ziekteperiode. Als kers op de taart speelde Bløf dit.. echt een kippenvelmoment. En wat het nog specialer maakte de gitarist van Bløf droeg het NGNG shirt.

Ontzettend bedankt Stichting No Guts No Glory!! Dit is een dierbare herinnering om nooit te vergeten.

Heel graag gedaan en fijn dat we deze wens met blijvende herinnering hebben kunnen realiseren. We hopen dat jullie hier lang van na kunnen genieten!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!