Vincent naar Sting!

Hoi, ik ben Vincent, 36 jaar oud.

Sinds mijn tweede ben ik nierpatiënt. Na een niertransplantatie in 2016 dacht ik de grootste hindernis op mijn pad overwonnen te hebben. Samen met Roos bouwde ik vol vertrouwen aan een prachtige toekomst. Zo stortten wij ons volledig op het verbouwen van onze mooie jaren ’30 woning. Toen de woning bijna klaar was, kreeg ik onverklaarbare vervelende wondjes. Er volgde een jaar met veel lichamelijk ongemak, nare onderzoeken en onzekerheid. Pas met de kerst kon de hematoloog de diagnose vaststellen, cutaan t-cel lymfoom. Plotseling stond ons bestaan in het teken van overleven, niks anders deed er nog toe. We begonnen 2023 met een intensief traject van chemotherapie en een stamceltransplantatie. Hoe moeilijk de tijd ook was, muziek kon altijd, zo luisterden we vaak op afstand samen naar dezelfde Spotify playlist. Ik kijk er enorm naar uit om samen met Roos te genieten van het concert van Sting. Het is een prachtige manier om de verloren tijd in te halen en de narigheid te vergeten. We zijn stichting No Guts No Glory zeer dankbaar voor deze kans!
Vincent en Rosanne

Lieve Vincent en Rosanne, wat een heftige tijden maar wat fijn dat muziek jullie zo helpt.
We hopen dat het live kunnen beleven van het concert van Sting jullie veel mag brengen!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!