Saskia’s wens

Hoi, ik ben Saskia en 41 jaar oud. September 2020 is er bij mij HER2-positieve borstkanker ontdekt. Na chemo, immuuntherapie, borstamputatie en bestralingen ben ik daarvan in remissie. Het heeft me wel met flinke nevenschade achtergelaten: vermoeidheid, chemobrein, sterk verminderde energie, tinnitus en prikkelgevoeligheid.

Ik was net weer wat uit het zwarte gat geklommen en had de stijgende lijn te pakken toen ik de diagnose blinde darmkanker kreeg. Een toevalsbevinding tijdens de operatie voor het verwijderen van mijn eierstokken in januari 2023. Alles leek met die ene operatie weggehaald te zijn en ik heb gekozen voor regelmatige scans om de boel in de gaten te houden.

Helaas zijn er tijdens mijn laatste scan (oktober 2023) uitzaaiingen in mijn buik gevonden. De officiële diagnose is nu PMP. Na de feestdagen krijg ik de hipec operatie. Er staat me dus wederom een zware tijd te wachten. Het lijkt erop dat we er op tijd bij zijn. De behandeling is gelukkig curatief. Dat biedt perspectief, maar ik moet afwachten hoe het allemaal gaat uitpakken straks. Het geeft me in elk geval nog 2 maanden om leuke dingen te doen en herinneringen te maken om op terug te kijken terwijl ik herstel. Daarom heb ik contact opgenomen met No Guts No Glory om een wens van mij uit te laten komen.

Ik ben al van jongs af aan fan van de Disney animatiefilms en kon veel nummers meezingen. Ook nu kijk ik ze nog graag en zing inmiddels mee met de Engelse versies. Vooral Let It Go heb ik de afgelopen jaren veel gedraaid voor de afleiding en inspiratie. Jaren geleden was dat nog You’ll Be in My Heart bijvoorbeeld. Bij deze muziek zitten veel leuke herinneringen, maar het heeft me ook door moeilijke periodes heen geholpen. Het lijkt mij daarom heel gaaf om het Disney 100 in concert bij te wonen. En dankzij NGNG gaat die droom uitkomen. Live de muziek van Disney horen spelen en zelf lekker mee kunnen zingen. Ik kan niet wachten tot het zover is!

We wensen jou heel veel plezier bij dit concert, lekker zo hard mogelijk meezingen en herinneringen maken samen!

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!