Jacqueline’s wens

‘Wat hebben wij genoten dankzij No Guts No Glory! Op vrijdagavond 3-11-2023 heb ik een verrassingsfeest georganiseerd voor mijn gezin.Een feest voor de steun die ik de afgelopen maanden heb mogen ontvangen in een moeilijk tijd. In januari dit jaar kreeg ik de diagnose borstkanker. Een traject van chemo’s, operatie en bestralingen is op 19 september jl. afgerond. Ik ben aan de revalidatie begonnen om weer fitter te worden. Op het feest zijn familie, vrienden en collega’s van mijn man en kinderen verrast met een optreden van Marco Kanters. De stichting No Guts No Glory heeft dit optreden mogelijk gemaakt waarvoor duizend maal dank!

We hebben gefeest en alle ellende die avond achter ons gelaten.

Zelf wilde ik ook iets voor deze stichting doen en heb ik de aanwezigen gevraagd geen cadeau mee te nemen maar een gift voor deze stichting. We hebben ruim € 1.350 opgehaald en deze inmiddels overhandigd.

Lieve mensen van de stichting jullie doen ongelooflijk goed werk en ik wil jullie uit de grond van mijn hart bedanken ❤️.

Jacqueline

Met plezier hebben we Marco Kanters geboekt en het was heerlijk om jullie allemaal los te zien gaan zijn muziek!
Bedankt dat je een inzameling voor ons hebt gehouden, hiermee kunnen we ook weer muzikale wensen van anderen uit laten komen.

Wil je ons steunen?
Heel fijn, dank je wel!