Meet & Greet met Danny Vera

Mijn naam is Esther en ik ben 56 jaar oud. Begin dit jaar werd bij mij darmkanker ontdekt, nadat ik eruit was gepikt met het bevolkingsonderzoek. Mijn leven was al een rollercoaster, maar nu stond alles even op zijn kop.

Met de lieve steun van familie, vrienden en collega’s gingen mijn man Rob en ik de strijd aan. Na de operatie bleek dat er nog iets in de lymfeklieren ontdekt was, waardoor ik ook nog chemokuren zou krijgen. Tijdens deze periode luisterde ik veel naar muziek, o.a. van Danny Vera.  Toen mijn petekind Femke hoorde dat we naar een concert van Danny in het Ziggo Dome zouden gaan, heeft zij  contact gezocht met stichting No Guts No Glory.

Via Vivian van NGNG kregen we te horen dat ze een Meet and Greet met Danny Vera geregeld hadden! Iets voordat de deuren van de zaal open gingen werden mijn man en ik hartelijk ontvangen door Barend, de manager van Danny. Hij gaf ons eerst een rondleiding door de toen nog lege zaal van het Ziggo Dome en daarna ook nog op het podium en backstage. Wat komt er veel kijken bij zo’n concert en wat zijn er veel mensen nodig om alles goed te laten verlopen.
Hierna volgde  de ontmoeting met Danny Vera. Ik vond het best wel spannend, maar hij is erg aardig en ik voelde me meteen op mijn gemak. Hij zette zelfs zijn eten opzij om met mij op de foto te gaan en te praten over o.a. zijn muziek en wat dit voor veel mensen betekent. Tot onze verrassing kregen we ook nog zijn nieuwste elpee ‘DNA’, met handtekening. Na het voorprogramma met Christian Lopez volgde een geweldig concert van Danny. Wat heeft hij een mooie stem en wat een passie zie je bij hem en zijn band. Onze avond kon niet meer stuk. Dit was een onvergetelijke belevenis.

Dank je wel, Femke, Vivian, Barend, Danny Vera met band en crew, dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt.
De tickets voor volgend jaar zijn al binnen.
Groetjes, Rob en Esther.

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel.

Volg je ons al op Instagram?