Viënne’s wens

Toen Viënne 5 maanden oud was, is er een grote tumor in haar ruggenmerg ontdekt. Een groot deel daarvan is operatief verwijderd, maar al snel daarna begon de tumor weer te groeien. Het bleek een zeer, zeer zeldzame vorm van kanker, waarvoor wereldwijd nog geen behandeling is.
Viënne krijgt sindsdien elke dag experimenteel chemo tabletten, die de groei van de tumor tot op heden onder controle houden. We hopen dat de artsen snel een behandeling ontdekken om Viënne beter te maken.

Als gevolg van complicaties bij de operatie kreeg Viënne een partiële dwarslaesie.
Ze kon haar onderlichaam dus niet meer bewegen. We staarden uren en uren naar haar teentjes in de hoop een sprankje beweging te zien, maar er kwam niks. De artsen vertelden ons dat zenuwschade (een beetje) kan genezen, maar we moesten het tijd, heel veel tijd geven.
Inmiddels zijn we 3,5 jaar verder en met heel veel oefenen, kleine stapjes, een loopkar en spalkjes heeft Viënne toch leren lopen.
We zijn zó trots op haar!

Viënne heeft nog een héél lang en onzeker behandeltraject te gaan.
Een traject dat heel intensief zal zijn voor haar, onze lieve zoon Thomas (nu 5 jaar) en ons. We leven een beetje dag voor dag, week voor week. Ver vooruit kijken is lastig en het allemaal (blijven) volhouden ook. Met stipjes op de horizon, soms even echt weg zijn van huis en samen mooie herinneringen te maken, proberen we te leven in plaats van geleefd te worden, te genieten en weer op te laden.

Viënne is inmiddels een vrolijk en pienter meisje van bijna 4. Ze houdt erg van muziek. En dan vooral de muziek van K3! Om K3 en vooral Julia van dichtbij te mogen zien, zal haar heel veel blijdschap, een geweldige ervaring en een prachtige herinnering rijker maken!
Olga, de moeder van Viënne

We gaan Viënne, haar broertje en ouders een fantastische dag geven waar ze kunnen genieten van K3, en elkaar!

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel.

Volg je ons al op Instagram?