Jacinta naar Danny Vera

Ik ben Jacinta Noort, trotse moeder van Naomi en Abby en partner van Marcel. Eind 2019 kreeg ik opeens last van heel veel jeuk over mijn hele lichaam. Na bloedonderzoek, een echo en aanvullend onderzoek is geconstateerd dat ik een tumor had in de papil van Vater. Deze is in november 2019 verwijderd middels een whipple-operatie.
De diagnose was dat ik een zeldzame kanker had, wel de meest gunstige vorm en onder controle bleef bij het ziekenhuis. Ondanks het positieve vooruitzicht, kreeg ik begin 2022 te horen dat de kanker was uitgezaaid naar mijn longen en terug was op de plek waar ik ben geopereerd.
Als je dan hoort ongeneeslijk ziek te zijn, gebeurt er heel veel en staat de rollercoaster niet stil.
Begin dit jaar ben ik gestart met chemotherapie en dat zag er veelbelovend uit.
De tussentijdse scans gaven aan dat de uitzaaiingen stabiel waren en er zelfs sprake was van krimp. Hierdoor kregen we hoop en hoop op extra tijd.

Een harde klap was het des te meer, na de eerste scan, na de chemotherapie.
Er waren weer uitzaaiingen bij gekomen. En helaas zijn er nu geen therapieën meer die mij meer tijd zouden kunnen geven.
De tijd die ik nog heb, wil ik zo mooi mogelijk maken en zo veel mogelijk herinneringen maken.
Mijn gezin heeft de afgelopen jaren enorm veel voor hun kiezen gekregen en het leek me leuk om samen te genieten van muziek.
Muziek die mij heeft gesteund tijdens het hele proces.
Daarnaast zou ik het waanzinnig vinden om mijn dochters voor het eerst mee te nemen naar een concert en dit met ze mee te kunnen maken.
Ik heb de stoute schoenen aan getrokken en No Guts No Glory geschreven.
En mogen we samen naar het uitverkochte concert van Danny Vera!
Wij gaan er een geweldige avond van maken.
No Guts No Glory, geweldig dat jullie dit hebben geregeld, ben enorm dankbaar!

We wensen jouw gezin een prachtige muzikale avond samen!

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel.

Volg je ons al op Instagram?