Jade’s muziekfeest

Jade is 16 en heeft een Rhabdomyosarcoom (spiercel tumor) in haar keel.
Dat is zeer zeldzaam en daarbij heeft ze ook nog een mutatie op de tumor; nog zeldzamer. Waarschijnlijk is ze de enige in Europa. Ze heeft de afgelopen 2 jaar ongeveer 500 chemo’s, 60 bestralingen en 2 hele zware operaties moeten doorstaan.

Ik dacht in januari 2023 klaar te zijn, maar helaas welgeteld 1 dag later kregen wij het vreselijke nieuws dat de kanker terug is. Ik zit dus nu nog steeds volop in behandelingen.. deze zware behandelingen zullen tot eind dit jaar duren en daarna zal er waarschijnlijk nog een lange onderhoudstherapie volgen. De toekomst blijft heel onzeker, maar ik blijf strijden en hoop houden!

Muziek trekt mij door de zware behandelingen heen; het geeft afleiding en uit sommige liedjes kan ik kracht/steun halen. Mijn wens is dan ook om een avond even alles te vergeten door een muziekfeest te geven voor alle mensen die ik lief heb en lekker los te gaan op alle soorten muziek.

En wat gunden wij het Jade om haar wens uit te laten komen!
We hebben het 2 keer moeten verzetten omdat Jade zich niet goed genoeg voelde, maar drie keer is scheepsrecht en afgelopen weekend kon Jade ‘gewoon even’ een meisje van 16 zijn, dansend op haar lievelingsmuziek!

Jade wilde graag dat Claudia de Breij kwam zingen, maar omdat ze deze avond niet kon, was ze zo lief om een speciale video voor haar te maken.

7 oktober was eindelijk de dag dat het tijd was voor mijn muzikale power party! Dit stond al lang op mijn wensenlijstje maar door de onzekerheid van al mijn chemokuren etc, nooit de stap zelf genomen om iets daadwerkelijk te plannen. Totdat we in contact kwamen met Stichting No Guts No Glory. Deze fantastische stichting heeft alles uit handen genomen & mij een geweldige avond gegeven afgelopen zaterdag! Normaal wil ik altijd alles zelf regelen, maar dit is echt de beste keuze ooit geweest.

Het was echt geweldig! Alles was aanwezig.. mooie locatie, de allerliefste gasten, een dj, Judith & Mart die kwamen optreden, een fotograaf, een photobooth, lekker eten & drinken.. ik heb zo genoten!

Het feest duurde van 20:00 uur tot 23:30 uur & ik heb de hele avond gestaan, gekletst & gedanst met de allerliefste mensen. Nooit verwacht dat dit zou lukken, maar achteraf hier zo mega blij mee! Het was echt nog veel leuker & mooier dan dat ik had durven dromen

Heel veel liefde voor alle mensen die dit feest zo mooi hebben gemaakt en in het speciaal voor Ellen & Imke  met deze ervaring kan ik weer maanden voorruit!

Lieve Jade, we zijn zo blij dat het is gelukt!
We hopen dat het jou de nodige kracht mag geven om alles vol te kunnen houden en wensen jou (en je gezin) veel sterkte de komende tijd.

Met dank aan Judith & Mart, DJ René, Team Westland, Beachline en al onze donateurs.

Help ons muzikale wensen uit te laten komen:

Volg je ons al op Instagram?