Pien’s wens

Ik ben Pien, 19 jaar en was volop aan het genieten van mijn studentenleven totdat ik in januari 2023 gediagnosticeerd werd met acute myeloïde leukemie met een blastencrisis.

Doordat de leukemie pas zo laat bij mij ontdekt werd, was het ontzettend spannend of ik het zou redden. Na een hele heftige behandeling met uiteindelijk een allogene stamceltransplantatie ben ik nu in remissie en aan het herstellen.Tijdens mijn tijd in het ziekenhuis was ik vaak angstig en onrustig, wat mij hielp op deze momenten was muziek luisteren en met name de muziek van James Arthur. Zijn nummers zorgden ervoor dat ik rust kreeg in mijn hoofd.

Mijn zus heeft haar stamcellen aan mij gedoneerd en op deze manier mijn leven gered, ook is ze er enorm voor mij geweest het afgelopen jaar en ik ben haar daar enorm dankbaar voor.

Stichting NGNG heeft ervoor gezorgd dat mijn wens uit kan komen: samen met mijn zus naar het concert van James Arthur! Ik wil Stichting No Guts No Glory enorm bedanken voor het mogelijk maken van mijn wens!

Pien

Met dank aan MOJO en Tivoli is het ons gelukt om mooie plekken te regelen voor dit uitverkochte concert. We gaan zorgen dat ze samen een hele bijzondere avond gaan beleven.
Heel veel plezier lieve meiden!

Help ons muzikale wensen uit te laten komen:

Volg je ons al op Instagram?