Annet naar Helene Fischer

Hi, ik ben Annet, getrouwd met Dennis en moeder van 3 zonen (17, 15 en 15 jaar). Vorig jaar kreeg ik last van pijn in m’n rug en ging ik mank lopen. Het bleek borstkanker te zijn met uitzaaiingen in mijn botten, wat betekent dat ik niet meer ga genezen. Omdat ik zelf als overledenenverzorgster werkte, was ik meteen bezig met mijn eigen uitvaart in m’n hoofd. Een verpleegkundige bij een punctie zei tegen me, ‘maar nu kan je er wel tegenaan’ en daar had ik echt wat aan, inderdaad! Ik ga ertegenaan! Inmiddels is de pijn goed onder controle en is de kanker stabiel op het moment.

Op het voetbalshirt van onze tweeling staat het logo van No Guts No Glory. Hun trainer Hendri helpt soms als vrijwilliger bij de stichting, en heeft met mij de wens aangevraagd. Wat vind je mooie muziek? Ik ben een grote liefhebber van rock, vooral Guns & Roses, Bon Jovi en gitaarsolo’s. Maar ook Helene Fischer, en die komt dus in september naar het GelreDome. Haar muziek vrolijkt me meteen op en hoewel m’n Duits (en zang) niet geweldig is, zing ik graag hardop mee.

We hebben deze wens uit laten komen. We regelden goede zitplaatsen en Hendri heeft Annet en Dennis thuis opgehaald en na het concert weer thuis gebracht.

Vorige week was het zover, Helene Fischer samen met Cirque du Soleil in het GelreDome. Wat een show! Echt niet normaal hoe mooi zij kan zingen, ook als ze op z’n kop in de trapeze hangt, indrukwekkend.
Onze zitplekken waren top en fijn onderin dus gelukkig geen trappen omhoog. Het brengen en halen recht voor de deur was erg fijn, bedankt Hendri daarvoor.
We hebben van het begin tot het eind ontzettend genoten.

Heel hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke avond!

Foto: eigen beeld

Heel graag gedaan Annet!

Help ons muzikale wensen uit te laten komen:

Volg je ons al op Instagram?