NGNG haalt €10.000 op tijdens Dynamo Metalfest

Op zaterdag 19 en zondag 20 augustus was No Guts No Glory wederom aanwezig op Dynamo Metalfest met een kraam om gedoneerde vintage metalshirts te verkopen. Dit jaar was deze actie zelfs nóg succesvoller dan in 2022, want we hebben dit jaar maar liefst € 8.500 voor onze stichting weten op te halen. Wat een bedrag!

Daar komt nog bij dat organisator Loud Noise NGNG ook dit jaar weer heeft aangewezen als partner voor de donatie van de hardcup bekers. Bezoekers van het festival konden hun beker na afloop in een speciale container deponeren. De waarde van deze bekers werd na afloop opgeteld en hier kwam een bedrag uit van maar liefst € 1500. Kortom: er gebeurden alleen maar mooie dingen voor onze stichting op Dynamo Metalfest!

Tjerk Maas, organisator van het festival:

We hebben sowieso een prachtig weekend gehad met mooie shows en veel gezelligheid en het is goed om te zien dat onze bezoekers niet alleen de donatiecontainer hebben gevonden en zo NGNG steunen maar ook dat de kraam, waar ik volgens mij ook nog een aantal oude shirts van mezelf voor een mooie prijs zag hangen, goed bezocht is en er een fantastisch bedrag is opgehaald. Wij zijn trots dat we NGNG kunnen steunen en dat blijven we ook doen!

David Brinks, coördinator vintage merch namens NGNG:

Het was weer een fantastische editie van dit legendarische festival. Met ons team van vrijwilligers hebben we prachtige dagen gehad achter de kraam. Wij willen Tjerk, Paul, Marike, Sam en alle andere medewerkers van Loud Noise enorm bedanken voor al hun goede zorgen. Plus natuurlijk de duizenden bezoekers van Dynamo Metalfest, die volop merch hebben gekocht bij ons en ook met grote tassen oude shirts aan onze kraam kwamen om deze te doneren. NGNG loves metalheads!