Wens Jade

Ik ben Jade Kops, een 16 jarige meid met een onbezorgd leventje tot 2 juli 2021. Na een paar weken met minimale klachten te hebben geleefd, zoals wat onduidelijk spreken & ineens hard gaan snurken, besloten om toch maar even langs de huisarts te gaan. Wij dachten eigenlijk voor een verwijzing naar een logopedist, maar dat ging even heel anders..

De huisarts keek in mijn keel en wist eigenlijk al genoeg. Dezelfde dag had ik al een MRI scan en die avond kwam de diagnose al; een Rhabdomyosarcoom (spiercel tumor) in mijn keel. Zeer zeldzaam. Daarbij komt nog dat ik een mutatie op mijn tumor heb zitten; nog zeldzamer. Waarschijnlijk de enige in Europa.

Ik ben nu inmiddels iets meer dan 2 jaar verder. Ongeveer 500 chemo’s, 60 bestralingen en 2 hele zware operaties heb ik er al op zitten. Ik dacht in januari 2023 klaar te zijn, maar helaas welgeteld 1 dag later kregen wij het vreselijke nieuws dat de kanker terug is. Ik zit dus nu nog steeds volop in behandelingen.. deze zware behandelingen zullen tot eind dit jaar duren en daarna zal er waarschijnlijk nog een lange onderhoudstherapie volgen. De toekomst blijft heel onzeker, maar ik blijf strijden en hoop houden!

Muziek trekt mij door de zware behandelingen heen; het geeft afleiding en uit sommige liedjes kan ik kracht/steun halen. Mijn wens is dan ook om een avond even alles te vergeten door een muziekfeest te geven voor alle mensen die ik lief heb en lekker los te gaan op alle soorten muziek onder genot van een hapje & drankje.

Stichting No Guts No Glory gaat mij helpen om dit helemaal mooi te organiseren; binnenkort staat mijn Power Party gepland! Zo dankbaar dat deze mooie stichting één van mijn wensen kan laten uitkomen!

Lieve Jade, jij moet zoveel doorstaan en wij vinden het fijn dat we dit voor jou kunnen doen.
Hopelijk gaat het muziekfeest jou veel kracht en plezier geven!

Help jij ons mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.

Volg je ons al op Instagram?