Samen naar Lowlands

Onze lieve vriendin Vanessa gaat al zeker 20 jaar naar Lowlands. Dat doet ze natuurlijk niet alleen, maar samen met haar man Peter en Lowlands vrienden en vriendinnen.

Intensieve kankerbehandelingen hebben geresulteerd in een fysieke beperking, waardoor Vanessa gebruik moet maken van de mindervaliden camping op Lowlands. Nu is het natuurlijk al fantastisch dat deze camping er is en dat je daar met 3 begeleiders mag staan. Maar dat betekende dat we onze Lowlands groep in tweeën moesten splitsen. Dat is toch niet gezellig?

No Guts No Glory! We stuurden een mail aan de stichting, met de vraag of we met zijn allen op de mindervaliden camping mochten staan. Binnen no time hadden we een reactie: het mocht! In een mooie en emotionele video call verrasten we Vanessa en Peter met dit geweldige nieuws! Het resultaat: een fantastisch weekend met zijn 8-en bij elkaar op de camping. Mooie herinneringen zijn gemaakt! Veel dank aan Tineke en de Lowlands crew die dit mogelijk hebben gemaakt.

Lieve groeten, Astrid, Michiel, Lisette, Elly, Maurice, Linda en last but not least Vanessa en Peter

Help jij ons mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.

En volg ons ook op Instagram