Nancy naar Taylor Swift!

‘Hoi, ik ben Nancy (45) vrouw van Ronald, moeder van Sofie (12) en Lucas (13). Wij wonen in Zandvoort en hebben een onderneming en verhuren een gastenverblijf.

In januari 2021, twee dagen voor de verjaardag van Sofie, kreeg ik de diagnose borstkanker, triple negatief, stadium 3 en graad 3. Agressief en niet al te beste prognose. Maar ik kon mee doen aan een studie in het AVL (Subito), omdat er een mutatie (HRD) in de DNA is gevonden in de tumor. Dit verdubbelde m’n prognose! Ik zat in de arm met olaparib (doelgerichte therapie). Dit betekent vijf maanden chemo, chemo sloeg gelukkig goed aan, dus kreeg ik een borstsparende operatie, 20 boost bestralingen, vanwege kleine resttumor, toch nog 6 maanden chemo pillen en één jaar olaparib (pillen). Bijna 2,5 jaar lang aan behandelingen. Sinds mei ben ik klaar en het herstel is begonnen.

Maar door die behandelingen kon ik niet veel of moest het aangepast worden. M’n dochter is fan van Taylor Swift. Dus m’n idee was om dit samen met haar te doen. Ik heb mij zo schuldig gevoeld dat ik vlak voor haar verjaardag moest vertellen dat ik ziek was. Toekomst was toen nog onzeker, ik zat nog in afwachting van alle onderzoeken.

We waren uitgeloot voor de kaartverkoop. Hele dag zaten we te wachten in de wachtrij voor kaartjes. We hadden 77.000 mensen voor ons, kans was al klein en toen we eindelijk doorkwamen waren alle reguliere kaarten al uitverkocht. Tranen, ik baalde zo. Ik deelde dit op insta en een aantal lotgenoten kwamen met het idee om misschien te vragen aan stichting No Guts No Glory. Getwijfeld; behoor ik wel tot  die doelgroep, maar blijkt is het ook voor mensen die net klaar zijn met hun behandelingen. Dus ik schreef, kreeg snel reactie…….

We gaan volgend jaar naar Taylor Swift. Helemaal door het dolle heen!! Zo zin in! De voorbereidingen (wat trekken we aan, armbandjes etc) is begonnen. Dankjewel. Wat een fantastische stichting!!!

Lieve Nancy, we hebben dit met veel liefde geregeld. Heel veel voorpret en plezier gewenst en straks keihard genieten samen met je dochter van Taylor!

We zijn ontzettend dankbaar dat we twee wensen voor Taylor Swift 2024 hebben kunnen laten uitkomen. Door grote wereldwijde belangstelling en snel uitverkochte shows is het helaas niet mogelijk om nog meer wensen te realiseren voor de Taylor Swift shows in juli 2024.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.

En volg ons ook op Instagram