Label V2 in actie voor NGNG

Of we het leuk zouden vinden als V2 in actie zou komen voor ons.
Nou, onwijs leuk zelfs!
En heel fijn, want we kunnen alle steun zo hard gebruiken.

We zijn verheugd aan te kondigen dat wij van V2, met groot enthousiasme op 17 september deelnemen aan de Dam tot Damloop! Dit evenement markeert niet alleen een sportieve uitdaging, maar ook een gelegenheid om teamgeest, doorzettingsvermogen en gezonde levensstijl te bevorderen binnen ons bedrijf.

Dat doen we niet alleen voor onszelf, maar ook voor de prachtige en bijzondere stichting No Guts No Glory. Tijdens de laatste Pinkpop zagen we van dichtbij welke impact de stichting heeft op mensen met kanker om met hun laatste kracht een muzikale wens in vervulling te laten gaan. Het team van mensen achter deze stichting doet dit met veel liefde en passie en compassie, gedreven door de kracht van muziek.

Muziek is ons werk, onze passie en we kennen als geen ander de kracht en impact van muziek. Wij voelen ons dan ook vereerd om samen met collega’s en artiesten voor No Guts No Glory 16km de Dam tot Dam te mogen lopen. We zullen zweten tot we niet meer kunnen, maar we zullen de finish halen!

Sta jij ook achter dit mooie goede doel en zie je ons graag de finish halen? Steun ons en doneer via https://www.gofundme.com/f/nogutsnogloryv2 aan No Guts No Glory!
Let op de shirts met “ No Music No Glory!”
Tot de finish!

Team V2

Te gek, heel erg bedankt en we komen jullie zeker aanmoedigen tijdens de Dam tot Damloop!

De No Music No Glory hardloopshirts bestel je hier.