Jenny naar Taylor Swift!

Hoi ik ben Jenny Walboomers, 55 jaar woonachtig in Schijndel. Ik zou heel graag bij leven en welzijn met mijn man en (als het mogelijk is)  2 dochters van 23 en 24 jr naar Taylor Swift willen gaan.

Sinds 2012 wordt er bij ons thuis heel veel naar Taylor Swift geluisterd. Zij heeft heel veel liedjes; vrolijke waar je op kunt dansen, maar ook emotionele liedjes waar je helemaal in op kunt gaan. Vooral mijn dochters zijn mega fans, die kennen al deze liedjes uit hun hoofd!

Door de jaren heen zijn er steeds nieuwe albums uitgekomen, maar daarvoor kwam Taylor niet altijd naar Europa. 8 jaar geleden was de laatste keer dat ze hier was, maar nu komt ze eindelijk terug!

Het bijzondere aan deze show is dat Taylor niet alleen de nummers van haar laatste album zingt. Ze gaat liedjes van al haar oude albums spelen! In totaal duurt het concert meer dan 3 uur en ze zingt meer dan 40 liedjes. Het is dus echt een “once in a lifetime” show, zoiets gaat ze hierna ook nooit meer doen! Juist omdat wij al zo lang fan zijn, wordt het concert een reis door de tijd. “Toen dit album uitkwam, deden wij …” en “Naar dit liedje luisterden we toen…”.

En dat is fijn om nu samen te beleven gezien mijn diagnose uitgezaaide darmkanker. In deze tijd is het allerbelangrijkste dat we samen mooie dingen kunnen beleven.
Echt geweldig, wij kijken er allemaal enorm naar uit!!!

We hebben kunnen regelen dat Jenny, samen met haar hele gezin, naar het concert van Taylor Swift kan!
Ontzettend veel plezier en nu vooral voorpret gewenst, en dat het horen van haar muziek en dit samen kunnen beleven, maar veel mag brengen.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.