Tuinconcert voor Gerdine

Donderdag hadden we de intake en hebben binnen 2 dagen alles kunnen regelen zodat op zaterdagmiddag de wens van Gerdine uit kon komen.
Dat was belangrijk, want ze weet niet hoeveel tijd er nog is.

Mijn naam is Gerdine Torn en sinds een maand weet ik dat ik uitgezaaide borstkanker heb. Een hartverscheurende boodschap, want ik weet niet hoe lang ik nog bij mijn mooie gezin mag zijn.

Ik heb vier prachtige kinderen. Drie meisjes van 12, 10 en 7 en een jongen van 4. Mijn jongste gaat naar groep 1, de oudste naar de brugklas.

Ik ben zo trots op ze en zou ze zo graag willen zien opgroeien. Helaas weet ik niet of dat kan. Voorlopig kan ik rekenen op weken te leven. Daar wil ik iets moois van maken.

Als dit mijn laatste zomervakantie is, dan moet het een goede zijn voor mij en mijn gezin. Samen moeten we iets moois maken van deze wereld, want die geven we door aan onze kinderen.

Met dank aan Marco Starink die een prachtig tuinconcert gaf, waar de kinderen hebben gedanst op de muziek, en Gerdine en haar familie allemaal hebben kunnen genieten.

Ontzettend veel kracht gewenst de komende tijd aan dit mooie gezin, we wensen ze samen nog zoveel mogelijk kwalitatieve tijd toe.

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, want het maakt echt verschil.