Jade naar Pinkpop!

Hi! Mijn naam is Jade, ik ben 16 jaar oud en heb sinds 2 juli 2021 een Rhabdomyosarcoom (beter bekend als spierceltumor) in mijn keel. 9 januari 2023 was ik klaar met mijn behandeling (bijna 400 chemo’s & 28 bestralingen) en ontving ik de 🌸enkraal aan mijn hele lange kanjerketting. Helaas werden wij 10 januari 2023 gebeld met het bericht dat de kanker terug was. 1 dag heb ik dus kunnen genieten van het idee dat ik na 1,5 jaar eindelijk klaar was met behandelingen.. een echte nachtmerrie!

Nu ik weer volop in behandelingen zit probeer ik tussendoor zoveel mogelijk leuke dingen te doen met familie & vrienden. Mijn energie is maar beperkt, dus vaak is dat lastig. Ellen vroeg mij of ik het leuk vond om een dagje mee te gaan naar Pinkpop; natuurlijk zei ik ja! Door alle faciliteiten van de stichting No Guts No Glory gaat mij dit lukken, normaal had dit namelijk helaas niet gegaan. Heel dankbaar dat ik door deze prachtige stichting even een dagje volledig kan genieten, ik heb er nu al zin in!

Lieve Jade, we gaan er zondag een heel mooie dag van maken en er voor zorgen dat je vooral kan gaan genieten op Pinkpop!

Met de steun van donateurs kunnen wij meer van dit soort muzikale wensen realiseren. Help je mee?

Dank je wel.

No Music No Glory!