Maud naar Pinkpop!

Hi! Mijn naam is Maud van Loo, ik ben 31 jaar oud en woon in het Limburgse Valkenburg aan de Geul. In 2013, toen 21 jaar, kreeg ik de diagnose borstkanker. Zware behandelingen, operaties en revalidatie volgde. Overigens niet vóórdat ik naar Beyoncé in London was geweest. Ik had kaartjes, dus die chemo moest maar even wachten. Na de behandelingen pakte ik mijn leven op, bezocht festivals, concerten en gaf zelf feestjes. High on life! Tot mijn jaarlijkse controle in 2017: uitzaaiingen van de eerdere borstkanker. Ongeneeslijk ziek, BAM. Mijn conditie is bagger, dus zorgeloos een dagje (laat staan weekendje) festivallen zit er voor mij niet in. Totdat ik van Stichting No Guts No Glory hoorde en zag wat voor fantastisch werk zij verrichten. Onder andere ook op Pinkpop.
Morgen gaat mijn droom uitkomen! Nog één keer (dankzij alle fantastische faciliteiten van NGNG) naar Pinkpop! En vooral: nóg een keer Pink zien! Mijn muzikale droom wordt écht waarheid. Knijp me even…

Maud gaat met haar vriendin Stephanie naar Pinkpop. We wensen Maud ontzettend veel plezier toe en we zijn ontzettend blij dat we je hebben kunnen helpen met het realiseren van je muzikale droom!

Met de steun van donateurs kunnen wij dit soort muzikale wensen realiseren. Help je mee?

Dank je wel.

No Music No Glory!