Feest van Acco en Clarinda!

Een aantal weken geleden schreef Clarinda:

Ik ben Clarinda, bijna 50 jaar, bijna 27 jaar getrouwd met Acco en mega trotse moeder van Finn (20 jaar) en Milan (18 jaar). Mijn kanker verhaal begon begin 2018. Borstkanker (triple negatief) zonder uitzaaiingen. 16x chemo, 2x borstbesparend geopereerd, 20x bestraald en ’n half jaar chemo pillen. Het was het allemaal waard want de kanker was na 1,5 jaar weg.
Daarna mijn baan (na 27 jaar) opgezegd en mijn gevoel gevolgd: zelfstandig als “Clarinda Fotografie” gestart! Begonnen met fotograferen en al gauw kwam ook het filmen erbij. Dacht ik eerst “ik ga mijn vaste baan niet opzeggen, dan verlies ik mijn vastigheid” maar kreeg al gauw het gevoel dat dit een hele goede zet was geweest en dat ik deze stap heb durven zetten door hetgeen wat ik had meegemaakt.

Na 3,5 jaar (oktober 2021) belande ik weer in een nachtmerrie, de kanker was terug: borstkanker uitgezaaid naar longen en lymfe. Levensprognose: 1 tot 1,5 jaar. Vreselijk, vooral het weer moeten vertellen aan onze jongens. In het AVL uitgeloot voor ’n studie en wonderwel gaat het goed! De kanker is nagenoeg niet meer meetbaar.
Vorig jaar augustus heeft mijn man zijn baan opgezegd, en zijn wij samen verder gegaan als “Het BeeldTeam”. Een flinke stap in het diepe, maar zo blij dat wij deze stap samen hebben durven zetten. We leven tenslotte nu!

2 mei word ik 50 jaar! 1,5 jaar terug zag het er niet goed uit, en leek het erop dat ik die mijlpaal niet zou halen. Nu durf ik vooruit te kijken en willen daarom graag samen een feest geven. Allebei 50 jaar, ons 25 jarig huwelijk konden wij niet vieren i.v.m. corona en onze stap om samen te werken! Een feest kost veel geld, maar wil het zo graag vieren 🍀.
De zaal hebben wij geregeld. Tijdens ons 12,5 jarig huwelijk hadden wij DJ Pascal Redeker (inmiddels zanger). Geweldig! Inmiddels heeft hij flink aan de weg getimmerd en daarom eigenlijk te duur om nog te boeken voor ons feest.
#durftevragen: daarom mail ik jullie met de vraag of jullie mijn/onze muziekwens willen vervullen. Het liefst “geef” ik het als verrassing op de avond zelf aan mijn man, onze jongens en iedereen die mij zo enorm heeft gesteund afgelopen 1,5 jaar.

Ik hoor graag van jullie, dankjewel!

We hebben gezorgd dat de wens van Clarinda in vervulling kwam en hebben Pascal Redeker geboekt voor haar feest.

Wat hebben wij genoten! Het feest was nog mooier dan we ooit hadden durven hopen/dromen! En dat mede door de Stichting No Guts No Glory. Voordien waren de mailcontacten met Tineke heel fijn, en mijn wens om het optreden van Pascal “geheim/als verrassing” te houden is gelukt. Iedereen was blij verrast. Jullie hebben ervoor gezorgd dat Pascal Redeker een fantastisch optreden kwam geven. De hele zaal ging los!

Na een gitzwarte periode lacht het leven ons weer toe. Want als “afsluiter” van de hele gezellige weken rondom mijn 50ste verjaardag kregen wij afgelopen week ook nog een positieve uitslag!

Dank jullie wel No Guts No Glory namens een hele blije en dankbare 50-er en haar gezin!
We genieten enorm na!

Dat is natuurlijk fantastisch te horen! We hopen het gezin hiermee een fantastische herinnering te hebben kunnen geven voor een mooie mijlpaal.

Help je mee om meer muzikale wensen te realiseren?

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.