Jes (14) gaat naar André Rieu!

Mirella, de moeder van Jes, schreef ons over de wens van Jes, dat zij heel graag naar een live concert zou willen gaan van André Rieu.

Jes is 14 jaar oud en super fan van André Rieu. Vorig jaar zomer is Jes tijdens onze vakantie in het ziekenhuis van Clermont-Ferrand opgenomen waar totaal onverwacht de diagnose leukemie werd gesteld. Met een ambulance is ze na een aantal dagen naar het Prinses Máxima Centrum vervoerd waar al snel de behandeling met chemokuren werd gestart. Een pittige periode volgde: Jes heeft vanaf augustus tot en met december vrijwel onafgebroken in het ziekenhuis doorgebracht.

De twee grootste passies van Jes, de Efteling en André Rieu, hebben haar tijdens de ziekenhuisopnames op de been gehouden. De DVD van het concert van André Rieu in de Efteling was al van jongs af aan favoriet maar nu meer dan ooit. In ons gezin vieren we kerst altijd groots. Kerst 2022 hebben we met de lieve mensen in het Prinses Maxima Centrum gevierd. Toen Jes de kans kreeg om via No Guts No Glory naar een concert van André Rieu te gaan, was de keuze tussen een zomer- of kerstconcert dan ook snel gemaakt. Voor Jes iets prachtigs om naar uit te kijken!

We hebben tickets geregeld voor het hele gezin in december om naar het concert van André Rieu te gaan. We hopen dat ze ontzettend veel voorpret zullen hebben en een fantastische dag van het concert in december!

De muzikale wens van Jes is alleen mogelijk dankzij donaties, help jij mee om meer wensen te realiseren?

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.