Arjen en zijn gezin naar Bruce Springsteen!

Wij zijn Arjen en Annelies en hebben 3 zonen, Kjell (23), Ouren (20) en Per(17). In de zomervakantie van afgelopen jaar vielen mij en onze jongste zoon bijzondere dingen op bij Arjen. De symptomen verergerden gedurende de vakantie.  We werden er steeds ongeruster op en besloten onze vakantie te verkorten. Vanaf de laatste camping (in Duitsland) heb ik de huisarts gebeld voor een afspraak de eerstvolgende dag.  Om 8.15u, de dag na thuiskomst, konden we terecht. De huisarts deelde onze zorgen en heeft ons, na overleg met de neuroloog, meteen doorgestuurd naar de SEH. Daar kregen we binnen 2u na aankomst te horen dat ze op de scan een massa in zijn hoofd gezien hadden die verder onderzocht moest worden. Op 4 oktober kreeg, na een lange onzekere periode, Arjen de diagnose GBM4 ofwel een hersentumor en deze is helaas niet operabel.

Arjen is al vele jaren groot fan van Bruce Springsteen. Hij wilde heel graag met alle drie zijn jongens een keer een concert bijwonen van Bruce. Maar omdat onze jongste nog te jong was, toen hij met de oudste twee ging in 2013, stond een keer met hem gaan dik gedrukt bovenaan zijn lijstje. Vorig voorjaar wist Arjen kaarten te bemachtigen en zou deze droom werkelijkheid worden. Maar nu is alles anders….

Met name het gebrek aan energie maakt het voor Arjen bijna onmogelijk om naar het concert te gaan. Daarom heb ik contact opgenomen met Stichting No Guts No Glory. Mijn best gedaan om alles zo goed mogelijk te omschrijven in de aanvraag en gelijk de volgende dag kreeg ik al een mail terug! Tineke van No Guts No Glory was meteen voor ons aan de slag gegaan. Ze kwam al snel met het geweldige bericht dat ze had kunnen regelen dat Arjen en Per ipv hun plaatsen op de tribune met een rolstoel op het MIVA-platvorm kunnen zitten. EN…..dat we met het hele gezin mogen gaan! Wat een geweldige verrassing!!

Tranen in zijn ogen na het horen van dat bericht….mooier kan niet! Enorm bedankt dat jullie dit mogelijk weten te maken! ❤️

Arjen-Annelies-Kjell-Ouren-Per

Heel erg graag gedaan.
We vinden het heel erg fijn dat jullie dit nu als gezin kunnen gaan beleven en wensen jullie een prachtige avond samen!

Draag jij bij ons muzikale wensen uit te laten komen?

Dank je wel!
Het maakt echt verschil.